אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לבחור ביטוח רפואי לרילוקיישן

עומדים לבצע רילוקיישן בקרוב? אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליכם לזכור נוגע לרכישה של ביטוח בריאות, לכל צרה שלא תבוא ועל מנת להימנע מהוצאה מיותרת של אלפי שקלים.

ביטוח רפואי בזמן רילוקיישן – חשיבות רבה לצורך מניעה של הוצאת כספים מיותרת בגין טיפול רפואי

רילוקיישן הפך בשנים האחרונות לחלום הרטוב של עשרות ישראלים אשר רוצים לחיות במדינה אחרת, כמו גם להתגורר ולעבוד בתנאים משפורים בהרבה. למעשה, בכל שנה טסים לטובת רילוקיישן עשרות אלפי ישראלים אשר רוצים לפתוח דף חדש בחייהם או כאלו אשר נוסעים מטעם העבודה למדינה בעולם. חשוב לזכור כי בניגוד למדינת ישראל, ההוצאות הרפואיות במדינות רבות בעולם עומד על מאות דולרים, גם במידה ורק הגעתם לבקר רופא, ולכן חשוב ביטוח לרכוש ביטוח רפואי לרילוקיישן – זאת על מנת להימנע מהוצאה של אלפי שקלים בגין טיפולים רפואיים.

לב אדום

כיצד נבחר ביטוח רפואי?

ביטוח רפואי הוא כאמור חשוב ביותר בעבור כל אדם אשר נוסע לחו"ל לתקופה של רילוקיישן, בין אם מדובר בתקופה קצרה ובין אם מדובר בתקופה ארוכה. למעשה, התחום הזה צמח בצורה מדהימה עד לכדי כך שנפתחו עשרות חברות אשר משווקות ביטוח רפואי בעבור ישראלים אשר שוהים בחו"ל. עם זאת, חשוב לזכור כי רכישה של ביטוח רפואי היא רכישה חשובה ביותר אשר בגינה יש לתת דגש לגבי החברה עמה אתם בוחרים להתקשר, זאת על מנת להימנע מעוגמת נפש לאור העובדה כי הוצאת עשרות אלפי שקלים לטובת ביטוח אך בסופו של דבר התברר כי מדובר בתרמית. לכן, בדקו היטב מאיזו חברה אתם רוכשים ביטוח רפואי וכן בדקו את הצעות המחיר השונות, זאת בכדי שתוכלו בסופו של דבר לרכוש ביטוח רפואי בזמן שהותכם בתקופה של רילוקיישן.

רכישה של ביטוח רפואי באמצעות חברת Buena vida

חברת Buena vida נחשבת לחברה המובילה בישראל לצורך רכישה של ביטוח בריאות בין לאומי. החברה, אשר חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר בצורה בלתי משוחדת תוכל להתאים בעבורכם את הביטוח הרפואי הטוב ביותר, כך שהוא יתאים גם לצרכים הרפואיים שלכם וגם לתקציב. מאז הוקמה החברה היא שירתה בהצלחה מאות ישראלים אשר רכשו באמצעותה ביטוח רפואי מקיף, כאשר אחוזי שביעות הרצון הם גבוהים ביותר. יתרה מכך, החברה מספקת את השירות ללא תשלום, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי, לבצע השוואת ביטוחים מקוונת ותוך שלושים שניות בלבד לקבל את הביטוח המקיף אך גם הזול ביותר בעבורכם. החברה מציעה לבחירה את ששת החברות הטובות ביותר בתחום הביטוח הרפואי בחו"ל, כך שתוכלו לטוס בראש שקט – לכל צרה שלא תבוא, ולדעת כי במידה ואכן תזדקקו לטיפול רפואי בעת שהותכם בחו"ל – יש מי שנמצא כאן לעזרתכם.