אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הכירו את אבנר הייזלר

מי מפחד מביטוח? כולנו ככל הנראה ודי בצדק: תחום הביטוח בישראל נחשב למורכב ובלתי נגיש לרוב הציבור. רוב המבוטחים חווים אתגרים רבים בהתמודדות מול חברות הביטוח ופעמים רבות חותמים על הפוליסה הלא נכונה ומתקשים לממש אותה במצב של אירוע ביטוחי.

אלא שלמרבה המזל, ישראל היא לא רק מעצמת ביטוחים, אלא גם מקום שאפשר לפגוש בו אנשים שמוכנים לסייע מזמנם וניסיונם בתחומי התמודדות מורכבים כמו ביטוח, שהם עצמם עוסקים בהם.

אבנר הייזלר, נחשב למומחה לתחום הביטוח ובפרט לתחומי ביטוח החיים, הבריאות והביטוח הסיעודי, נחשב לאחד הבכירים היחידים בענף שמקדיש רבות מזמנו כדי להסביר ולפרשן סוגיות רבות בענף הביטוח, להסיר את מעטה האפלה וחוסר הבהירות הקיימים בנושא ולהגיש אותו בצורה ברורה יותר, תוך שהוא מכוון ומסביר כיצד לנהוג במצבים ואירועים ביטוחיים שונים.

ביטוחים שונים

אבנר בענף הביטוח

אבנר הייזלר מבין היטב את הצימאון של ציבור המבוטחים בקבלת מידע שקוף ופשוט ורואה פעמים רבות את מצוקתם. לדבריו, המציאות שחברות הביטוח כיום מציגות לרוכשים מורכבת מהמון אותיות קטנות. לכן הוא נכון להיכנס לתמונה בכל מצב שבו האזרח הקטן נאלץ להתמודד עם חברת ביטוח דרקונית וסוללת עורכי דינה.

אין ספור פעמים נחלץ לעזרת כל מבוטח עם שאלה בנוגע לפוליסה שברשותו ומעולם לא היסס לסייע בכל הזדמנות שנקרתה בדרכו להתמודד עם השגת קצבה שמגיעה למבוטחים, גם כאשר היה מדובר על סכום פיצויים חד פעמי. במונחים מודרניים, אבנר הייזלר פועל רבות כדי למנוע מחברת הביטוח להערים קשיים ולהשתמש בניסוחים משפטיים מעורפלים כדי לסנוור את חובתם החוקית בדבר הפיצויים, ולהגדיל את הסיכויים לכך שכל מבוטח זכאי יקבל את התגמול המגיע לו כחוק. יעידו אלפי לקוחותיו שמדובר באדם עם חוש צדק מפותח. אבנר הייזלר ממשיך לתרום מניסיונו הרב לטובת הקהילה ולסייע לה בנוגע לכל האלמנטים הנוגעים לביטוח. בראיונות רבים שנערכים עמו, הוא מעיד על אהבתו הגדולה לסייע לאנשים והסיפוק מכך.

תרומתו של אבנר הייזלר לשכבות החלשות בישראל

אנשים רבים שמחפשים טיפים על אבנר הייזלר ומבקשים לברר מולו כיצד לפעול בענף הביטוח, לא מופתעים לגלות כי לצד פועלו הרב בתחום זה, הוא גם המייסד והבעלים של עמותה, המסייעת למעוטי יכולת בכל רחבי הארץ ומעמידה לרשותם סלי מזון, ארוחות חג חמות והפעלת בתי תמחוי רבים. "העמותה מבקשת לסייע לאלו שידם אינה משגת" מספר אבנר בגאווה על העמותה שהקים בעשר אצבעות – בדיוק מתוך אותו רצון ערכי להושיט יד ולעזור לכל דורש. עמותה זו מסייעת בנוסף גם לניצולי שואה, מקיימת קייטנות לילדים חולים ומארגנת ארוחות בחגים ומועדים מיוחדים. העמותה של אבנר הייזלר פועלת מתוך רצון להעניק סיוע נרחב בסביבת קו העוני הישראלית והיא איננה מזוהה פוליטית או משתייכת למגזר חברתי כלשהו. העמותה פועלת באופן שוויוני ואחיד למען אוכלוסיות מצוקה בישראל, ללא הבדלי דת, גזע ומין.

איש של אנשים ומספרים

כשעסקיו הרבים הפכו ליציבים ועקביים בהתנהלותם, הבין אבנר הייזלר כי הוא פנוי כעת למזג בין רצונו לעבוד עם ולמען אנשים ובין כישוריו המפותחים. הוא הפך לבעל חברה מייצגת בתחום הביטוח המסייעת לאנשים לדרוש צדק ותגמולים כחוק מתוקף היותם מבוטחים בחברות השונות. האהבה הטבעית לאנשים ומספרים יצרה אינספור סיפורי הצלחה. ככל שהלך וצבר ניסיון, התמודד הייזלר באופן נחרץ ויעיל יותר מול חברות הביטוח השונות, צבר מוניטין ענף מאוד בתחום והתחיל לשמש כמוקד ידע לתחום, המכוון את המבוטחים ורוכשי הביטוח וכממליץ על ביטוחים שונים ודרכי מימוש הכספים לאחר אירוע ביטוחי. כל זאת במקביל להמשך עמידתו בראש העמותה ותפקודו כאב מסור לשלושת ילדיו.

מייעץ ומכוון בתחום הביטוח

כיום מקפיד הייזלר לבאר סוגיות בביטוח שנותרו רחוק מהמודעות הציבורית ובראשן הביטוח הסיעודי המורכב. לדברי הייזלר, הבעייתיות הרבה בהבנת התחום נעוצה בעובדת ההגדרה הבלתי ברורה של מהו מצב סיעודי. להגדרה זו אמורים להיכנס גם תשושי נפש וחולי אלצהיימר או אנשים במצב רפואי שונה הזקוקים להשגחה, שחברות הביטוח לעתים קרובות מבקשות להתנער מאחריותן לגביהם. לדבריו, הסיכויים להפוך לסיעודי עולים עם הגיל ועל כן יש לנהל משא ומתן רלוונטי ומדויק מאוד בדבר הפוליסה מול החברה המבטחת. אבנר הייזלר שב ומזכיר את העובדה כי החוזה האישי בין המבוטח לחברת הביטוח שלו לא אמור להיות תלוי בגילו או מצבו הבריאותי כתנאי לקבלת גמלה או פיצויים, משום שביטוחים אלו הינם בעלי כיסוי מלא.

בנוגע להכנות לוועדות הרפואיות, ממליץ הייזלר להכין מראש את כלל החומרים והתיעוד הרפואי ועל כן לאסוף ולתייק באופן מסודר כל סיכום טיפול, מרשם וצילום הדמיה. הוא מעניק טיפ חשוב שלפיו ככל שהחומר יהיה רב וכולל יותר, כך יוכל הגוף הרפואי לשתף פעולה רבה יותר עם עוברי הוועדה. הייזלר ממליץ להיערך מראש לוועדה על ידי כתיבה עצמית מראש של התשובות לכל שאלות הוועדה והצגת הדברים מטעמו, על מנת שלא לשכוח דברים חשובים במעמד עצמו, שלפעמים מסיח את הדעת. בנוסף הוא ממליץ לקבל הנחיה לוועדה הרפואית באופן מקצועי ומראש כדי להבין כיצד לתרגם את הנוכחות בוועדה להשפעה ישירה על קבלת דרגת הנכות הדרושה.

ככל שמדובר בהגשת תביעות לאחר אירוע ביטוחי, ממליץ אבנר הייזלר להתוודע לחוקים הרבים בענף הביטוח, לתקופת ההתיישנות שאיננה עומדת על 7 שנים כשם שנהוג מבחינה משפטית, אלא על 3 שנים בלבד, מה שמקצר מאוד את זמן הפעולה מול חברת הביטוח הפרטית. כמו כן, יש לדעת כיצד תמיד להציג בפני הגורמים הרלוונטיים את פרטי המקרה ולהתייחס גם לתרחישי בריאות או תסמינים עתידיים שהמבוטחים עלולים לסבול מהם וטרם נחשפו. אבנר מייזלר נכון לספק כל מידע רלוונטי ולהגיש סיוע רב למבוטחים ככל שיידרש ומבהיר כי יש להיעזר בעורך דין מקצועי ורופא מומחה או גורמים מקצועיים רלוונטיים על מנת לנהל את התביעה על הצד הטוב ביותר.

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.