אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

אבנר קופל וחברות הביטוח

השיח הרחב במדינה סביב ביטוח למעשה משקף שיח הרבה יותר עמוק בתרבות הישראלית, שמתייחס לסכנות והאסונות העלולים להיגרם לכל אחד מאיתנו לאורך החיים. למרבה המזל, קיימים אנשים שמוכנים להושיט יד בנושא ולשפר את תחום הביטוח כך שהוא יכיל מידע שקוף ורציני בנוגע למדיניות, חוקים וזכאויות ויספק שירות בנושא, על פי הצורך והנסיבות של כל דורש.

אבנר קופל נחשב למומחה בענף הביטוח, שהצליח להעניק לאורך שנים פיצוי כספי הוגן והולם לאנשים רבים שחוו אירוע ביטוחי.

 

תמיד עם הפנים ללקוח

כאיש של עשייה, ערכים ומידות המעודד על פי תפיסתו האישית את אורח החיים הבריא, התזונה הנכונה והספורט, אבנר קופל הבין היטב כי קיים פער ציבורי בין ההבנה כי יש לרכוש ביטוח מתוך מקום של נוהג חברתי מקובל, לבין היכולת האישית של המבוטח להבין את חשיבות הביטוח שרכש וכיצד ניתן להשתמש בו בעת הצורך.

כנדבן הידוע כאיש עסקים מוכשר, בחר קופל להקים חברה ששמה דגש על האמינות והאחריות המקצועית ללקוחותיה ואיננה מעוניינת להפוך למונופול תאגידי. לצד שביעות רצון גבוהה בקרב המבוטחים, שיפר אבנר גם את מערך ההון האנושי בחברה והנהיג שירות לקוחות ברוח חדשה, שעד אז כלל לא אפיין את מודל השירות הכללי שחברות הביטוח נהגו להעניק למבוטחיהן.

זמני ההמתנה הטלפוניים קוצרו משמעותית והטיפול בפניות בוצע במהירות. כל שיחה עם הלקוח כללה הסבר מפורט לגבי סדר הפעולות והדברים שצריכים לקרות מכאן והלאה בעת הטיפול בתביעה, כאשר השיחות מבוצעות ברוח טובה, בנועם, באדיבות ומסירות. חשוב להבין כי קבלת שירות שכזה אמנם נחשבת לאידיאל כיום בקרב רוב העסקים במגזר הפרטי, אך באותם שנים היה מדובר במדיניות שהותירה חברות רבות המומות: עד אז נוהלה עיקר ההתקשרות דרך פקסים ומערכות לניתוב שיחות והיכולת לזכות לשירות אישי מנציג אמיתי שעבר הכשרה מתאימה ומספק את כל המידע, השירותים והתכתובות "בלייב" ומבלי לנתב את השיחה לגורמים אחרים בחברה כמעט ולא התקיימה. מקלינאית תקשורת שנקלעה לתאונת דרכים קשה ועד מומחה איטום גגות שנפל וחווה אבדן כושר עבודה – כלל הלקוחות זכו לשירות הוגן ומכבד ללא שום קשר למצבם הרפואי, או ניסיון ציני לנצל את חוסר ההבנה הציבורי בביטוח, כשם שמספר שנים מאוחר יותר נאלצה המדינה להתחיל להסדיר.

מבוטח בצורה טובה

 

אז מהו סוד הצלחתו של אבנר קופל בעולם הביטוח?

כמי שכיהן בעבר כיו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת העל בכדורסל, אבנר קופל מבין שהספורט הוא נכס תרבותי מרכזי מאוד שיש להמשיך לקדם, לייעל ולשפר ללא מורא ובעקביות על מנת שיסייע לאנשים אחרים לשפר את איכות חייהם האישית. ובעולם שבו עומרי כספי הופך לכוכב הילדים ונקשר לתזונה בריאה ובני הנוער עומדים בתור כדי לבקש מיותם הלפרין לחתום להם על הכדור, אבנר קופל יודע היטב שעשייתו השתלמה. כי כמו בספורט גם בביטוח, טובת הציבור תמיד צריכה לעמוד במרכז העניינים.