אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה ביטוח בריאות לעשות להשתתפות בסדנאות קואצ'ינג במדבר?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של סדנאות קואצ'ינג. אנשים רבים החלו ללכת לא רק למפגשים אחד על אחד, אלא גם לסדנאות שנמצאות בכל רחבי הארץ. אחת הסדנאות המומלצות היא סדנת קואצ'ינג במדבר. אולם, לא כולם יודעים שלסדנה זו יש לעשות ביטוח לצורך ההשתתפות בה. אנחנו פה כדי להסביר לכם על הן על הסדנה והן על הביטוח.

 

מהי סדנת קואצ'ינג במדבר

סדנת קואצ'ינג במדבר היא סדנה מיוחדת במינה, שתפקידה העיקרי הוא לעבור תהליך התפתחות אישית. במהלך הסדנה אתה לומד להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר שלך, ולדעת לקבל אותם. בנוסף, אתה נזכר מהם נקודות החוזק שלך וכיצד הן יקדמו אותך בחיים. כלומר, כל התהליך הנועד כדי לעזור לאדם להשתמש בה שיש בו כדי לעבור תהליך שיהפוך אותו לטוב יותר.

 

ההיבט העסקי

הסדנה נועדה גם לעזור לאדם בהיבט העסקי. בסדנה ניתן להיחשף לעולם הנדל"ן, היזמות וההשקעות – עולם שכדאי להיחשף אליו דרך מומחים בסדנה ייעודית ולא סתם כך בשיטוט ברחבי האינטרנט. באמצעות כלי ההעצמה האישיית והכלים המקצועיים התהליך שניתן לעבור שם אדיר ועוצמתי.

הסדנה מאד פרקטית ומלמדת התנהלות נכונה עם כסף. לכן, אם זה צד שאתם פחות טובים בו עליכם לבוא לסדנה עם ראש פתוח ונכונות ללמוד. הסדנה לא תשאיר אתכם באוויר אלא תיתן לכם כלים יומיומיים שיעזרו לכם להתנהל נכון הן בהיבט האישי והן בהיבט העסקי, ולדעת לשלב את שני ההיבטים בחייכם.

 

מדוע דווקא במדבר

במדבר בישראל יש עוצמות רבות, השקט המרגיע בשילוב עם הנוף האינסופי גורמים לתחושות שיכולות להיווצר רק שם. בנוסף, אתם לא חייבם לעבור סדנה דווקא באוהלים. יש סדנאות קואצ'ינג במדבר שמבצועות במקומות יוקרתיים שם נעים לישון ולעבור את הסדנה. סדנאות מסוג זה ילוו גם באוכל ושתיה מפנקים.

 

איזה ביטוח צריך לעשות לסדנה זו

הביטוח שיש לעשות לסדנה זה ביטוח אחריות מקצועית. פעמים רבות האחראי על הסדנה הוא זה שישלם על הביטוח, אך פעמים רבות אתם תצטרכו לשלם. לכן, בעת ההרשמה לסדנה עליכם לברר אם יש ביטוח לסדנה.

במידה ולא, עליכם לדאוג שיהיה לכם ביטוח אחריות מקצועית שיכסה אתכם בכל מקרה שיגיע בעת הסדנה. חשוב לוודא דברים אלו מראש ולא בדיעבד, זאת כי נושא הביטוח בסדנאות חשוב מאד, בעיקר כאשר הסדנה מתרחשת במשך יותר מיום אחד ומעורבת עם לינה במקום.

לסיכום, סדנת קואצ'ינג במדבר היא חוויה מאד מומלצת ממנה יוצאים עם המון כלים שיעזרו לכם במשך כל החיים. הסדנה לא מתמקדת רק בהיבט האישי, אלא גם בהיבט המקצועי. לסדנה יש לעשות ביטוח אחריות מקצועית, כזה שיגן עליכם אם יקרה משהו. חשוב לברר על נושא הביטוח בעת ההרשמה לסדנה.

התפתחות אישית