אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה ביטוח חובה לעשות לאחר מקבלים דירה מקבלן

מזל טוב לרגל דירתכם החדשה! מעבר דירה לדירה חדשה מהניילונים היא דבר מרגש מאד. אולם, ישנם דברים רבים שצריך לעשות ולארגן, ולא כולם יודעים עליהם. אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר ולהסביר לכם איזה ביטוח יש לעשות לאחר שמקבלים דירה מקבלן. חשוב מאד בעת מעבר דירה לדירה חדשה לדעת את כל הפרטים הקטנים, שלא תתקעו בעתיד.

 

יתרונות בדירה מקבלן

לדירה חדשה יתרונות רבים. ראשית, אתם מקבלים אותה בערך השוק הנוכחי. יש לזכור כי ערך דירות הנדלן עולה משנה לשנה, כך שהדירה היא לא רק למקום מגורים אלא השקעה מבורכת לטווח הארוך. חשוב לבחור בקבלן מוכר שניתן יהיה לקבל ממנו עסקה טובה. דוגמה לחברת בניה שכזו היא פרץ בוני הנגב.

 

דירות מקבלן – דגשים

יש לזכור כי דירות מקבלן אלו דירות שאף פעם לא גרו בהם. כך, שאתם צריכים לזכור כי אתם האנשים הראשונים שגרים, וכי החל מעכשיו, אתם אחראיים על הדירה. כאן הנושא של ביטוח נכנס לתמונה. הביטוח בעצם שומר עליכם מפני תשלום על בעיה בדירה ועל כך נרחיב כעת.

 

ביטוח דירה

ביטוח דירה הוא ההגנה על הנכס החדש שלכם. הוא זה ששומר עליכם מבחינה כלכלית שבמקרה של צרה, לא תאבדו את ערכו של הנכס, ותוכלו להמשיך להנות מהרווחים שמניב לכם. הביטוח שיש לעשות מיד כשנכנסים לדירה חדשה הוא ביטוח מבנה. הביטוח יוצר הגנה על כל נזק שעלול להיגרם לקירות, למרפסת, לרצפה – לכל דבר הקשור למבנה הבית.

אנשים רבים שעוברים דירה כה מתרגשים מהדירה החדשה ששוכחים לעשות את הפעולה הבסיסית של התקשרות לחברה הביטוח כדי להגן על הדירה החדשה שחשובה להם כל כך. הביטוח מגן הן מנזק טבעי כמו סערה שגרמה לגשם להיכנס אל פנים הבית או שריפה והן מנזק ממקור חיצוני כמו רכב שהתנגש בבניין או צנרת מים שגרמה לנזק לדירה.

 

ביטוח תכולת דירה

אנשים רבים אשר בחזקתם דברים יקרי ערך, נוהגים לבטח את תכולת הדירה. כך, שבמקרה של נזק עליו דיברנו לעיל, למרות שאיבדו רכוש בעל ערך סנטימנטלי, לא יאבד להם הערך הכספי. כך למשל, במקרה של שריפה, אשר בגינה נהרסים התכשיטים, מוצרי החשמל במטבח והטלוויזיה יוחזר ערך החפצים כך שיוכלו להיות משוחזרים.

 

בעיית ה"לי זה לא יקרה"

מחקרים בפסיכולוגיה מראים כי אנשים נוטים לחשוב כי דברים שקורים בשגרה, רחוקים מהם, ואין סיכוי שיקרו להם. כך למשל, למרות שיש תאונות דרכים רבות, אנשים רבים אומרים שלא חושבים כי יעברו תאונת דרכים. זו הסכנה בנושא הביטוח – אנשים רבים חושבים ששום דבר רע לא יקרה לביתם החדש ושוכחים לבטח אותו. זכרו כי הביטוח חשוב מאין כמותו ויוכל לסייע לכם בשעת משבר.

ביטוח