אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה ביטוח תצטרכו לשם קניה ומכירה של מבנים?

קנייה ומכירה של נדל"ן אלו בדרך כלל העסקאות היקרות ביותר שאתם הולכים לבצע. כדי להבטיח שלא תיפגעו במהלך העסקאות מגורמים שונים עליכם לוודא שאתם מחזיקים בביטוחים הטובים ביותר עבור עסקאות מהסוג הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הביטוח שאותו תצטרכו עבור קנייה או מכירה של מבנים ונכסי נדל"ן שונים.

 

מכירה או קנייה של בתים

בעת מכירה או קנייה של בתים ונכסי נדל"ן שונים, הדבר החשוב ביותר הוא להבין כמה בדיוק שווה הנכס שעליו מתבצעת העסקה. בניגוד לנכסים אחרים, להערכת שווי של נדל"ן יש משמעות לא רק מהצד שלכם בתור קונים או שותפים בעסקה אלא יש לה גם משמעות משפטית. לאור זאת את הערכת השווי של הנכס עליכם לעשות על ידי שמאי מקרקעין מוסמך.

 

שמאי מקרקעין הוא מי שמוסמך על ידי רשויות המדינה לתת הערכת שוויי לנכסי נדל"ן שונים. השמאי ייקח בחשבון את על העלויות ויוכל לתת לכם הערכה ריאלית של שווי הנכס לכל מקרה שתצטרכו. אם אתם מחשפים שמאי מקרקעין בירושלים, אתם נמצאים במקום הנכון.

 

סיכונים שונים

כאשר מדברים על ביטוח לנדל"ן, אחד הגורמים שהכי משפיעים על הביטוח הוא רמת הסיכון שבה הנכס נמצא. אם הבית שלכם מאובטח באמצעות מצלמות אבטחה או מערכות שונות שיכולות להגן עליו מפני שריפות, הדבר יכול להוריד את העלויות של הביטוח. לאור זאת, ייתכן וכדאי לכם לשדרג את האבטחה של הבית שלכם שכן הדבר יוביל לחיסכון בעלויות של ביטוח הדירה.

 

שווי ריאלי

כמובן שהשמאי לא יתעלם מהשווי הריאלי של הנכס שלכם, לרבות כל החפצים שאותם אתם מאחסנים אצלכם בבית. חשוב כמובן לחשוף בפניו של השמאי את כל מה שאתם מחזיקים בבית כדי שהערכת השווי שהוא יעשה לנכס שלכם תשקף בצורה כמה שיותר אמיתית את המציאות.

 

ביטוח נזקים

בעת קניית דירה או מכירה של דירה באפשרותכם לבצע ביטוח נגד נזקים בתקופה שבין המכירה לבין מסירת הדירה בפועל. ביטוח כזה יוכל למנוע מכם מריבות עם הצד השני במקרה של נזקים שונים שהתרחשו בדירה בתקופה שהבעלות עליה מחלוקת בין שני הצדדים.

 

מחירי הביטוחים

בשוק הביטוחים בישראל ישנם חברות ביטוח רבות וכדאי לכם לבצע השוואות מחירים בין הביטוחים השונים כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. לאחר שתבצעו הערכת שווי באמצעות שמאי תוכלו לפנות לחברות הביטוח השונות ולבחור מתוכן את ההצעה המשתלמת ביותר עבור הנכס שלכם. כך תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף בלי הרבה מאמץ.

 

לסיכום

בקנייה ומכירה של מבנים הביטוח תופס מקום לא קטן. הביטוח העיקרי שאותו כדאי לעשות הוא ביטוח נגד נזקים בתקופה של מכירת הדירה. הביטוח הזה יוכל לעזור לכם להימנע מסכסוך במקרה שבו התרחש נזק בתקופה הזו. כדי לבצע את הביטוח הזה עליכם לקבל שירות משמאי מקרקעין.

ביטוח מבנה