אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איזה מוצרים ממותגים תוכלו להעניק כמתנות למשרד?

כל מעסיק מוצא את עצמו מתלבט בשלב מסוים לגבי מוצרים ממותגים שניתן בסופו של דבר להעניק לעובדים וללקוחות כמתנות למשרד. כדי לחסוך מכם את ההתלבטות לקראת הרכישה הבאה שלכם, יצאנו לפגוש את הלקוחות והעובדים שמקבלים מידי תקופה מוצרים ממותגים שונים ושאלנו אותם מהם המוצרים הטובים ביותר לדעתם. הנה המוצרים הנבחרים שהוצעו לנו במהלך בירור זה:

 

מוצר ממותג מספר 1 שתוכלו להעניק כמתנה למשרד  – בקבוק שומר על קור וחום

 המוצר הראשון שנבחר ברוב קולות על ידי הלקוחות והעובדים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הוא בקבוק ששומר על קור וחום. לדבריהם, מדובר במוצר שמשמש כל אדם באשר הוא ויש לו מגוון רחב של יתרונות:

  • נוח לשימוש בבית ובעבודה
  • מאפשר לשתות באופן קבוע גם בימי עבודה עמוסים במיוחד
  • מאפשר לכולם לדעת איפה אתם עובדים או עם מי אתם עובדים
  • אפשר להשתמש בו לשתייה קרה במהלך היום ובסוף היום, לקפה של הערב

 

מוצר ממותג מספר 2 שתוכלו להעניק כמתנה למשרד  – קופסת אוכל

 אחד היתרונות המובהקים של מוצרים ממותגים זו העובדה שכולם רואים אותם ומתעניינים בהם. ברגע שתבחרו בקופסת אוכל צבעונית ותדפיסו עליה את לוגו החברה, אתם תגרמו לכך שאנשים רבים יביעו התעניינות בפריט ובחברה שהעניקה אותו. שכן, זה ידוע שאם אתם בוחרים בקופסה שכזו, אתם בעצם מעבירים לעובדים וללקוחות שלכם מסר – אנחנו דואגים לכם שתאכלו טוב.

 

מוצר ממותג מספר 3 שתוכלו להעניק כמתנה למשרדכיסוי למחשב נייד

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לכך שעובדים רבים נמצאים שעות רבות בבית. הדבר גורם לא פעם לתחושה של חוסר שייכות למקום עבודה מסוים. שכן, יש הבדל משמעותי בין ישיבה בסלון של הבית בזמן עבודה על המחשב לבין ישיבה במשרד מסודר במקום העבודה. כדי שתוכלו לאפשר לעובדים שלכם להרגיש חלק מהחברה, אתם צריכים לבחור בכיסוי למחשב נייד שמודפס עליו הלוגו של החברה. אם תשאלו אותנו זו הבחירה הטובה ביותר מבין מגוון המוצרים שיוצגו בפניכם בהמשך.

 

מוצר ממותג מספר 4 שתוכלו להעניק כמתנה למשרדחולצת דריי פיט

 עסקנו במוצרים שמאפשרים ללקוחות ולעובדים שלכם לשמור על אורח חיים בריא, אז אי אפשר שלא לציין את חולצת הדריי פיט שרומזת לעובדים שלכם שהם יכולים למצוא פה ושם זמן מנוחה ולצאת להליכה או ריצה קטנה. שכן, זה ידוע שעובד פרודוקטיבי הוא כזה שמפעיל את עצמו ולא יושב כל היום ללא תזוזה מול המחשב. אם לא די בכך, אם יש לכם עובדים ולקוחות שרצים למרחקים, הם יפרסמו את הלוגו שלכם ברחבי הערים – יתרון משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

לסיום

 כעת אתם יודעים אילו מוצרים ממותגים תוכלו להעניק כמתנות למשרד, כך שנותר לכם רק לבחור את המתנות המתאימות ביותר מבין אלו שצוינו לעיל.

מתנות למשרד