אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך בוחרים השתלת שיער?

גברים רבים הגיעו למסקנה שהפתרון היחיד עבור התקרחות הוא פשוט השתלת השיער. טיפול ההשתלה אמור להחזיר לקרקפת שלכם את שורשי השיער שאבדו לה. למרבה הצער, בישראל הטיפול הזה הוא לא זול, מה שגורם לכך שחלקים רבים באוכלוסייה לא יכולים להרשות לעצמם לבצע אותו. אם אתם דואגים, אנחנו כאן כדי לספר לכם על פתרון הולם גם לבעלי תקציב נמוך.

 

למה דווקא טורקיה

הדבר הראשון שעולה לנו לראש כאשר אנחנו חושבים על השתלות שיער היא טורקיה. טורקיה היא אמנם יעד מועדף על תיירים מישראל מזה שנים רבות, אולם כיום היא ידועה בעיקר בשל העובדה שהיא מאפשרת לכם להנות מהשתלות שיער איכותיות במחירים נמוכים בהרבה מאלו שאותם תשלמו בישראל. לפני ביצוע השתלת שיער בטורקיה, יש כמה דברים שאותם צריך לסגור מראש.

טורקיה

בחירת מכון השתלה

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בצורה מושכלת את המכון שבו תתבצע השתלת השיער שלכם. לאור העובדה שטורקיה נחשבת מעצמה של ממש בתחום, יש בה הרבה מאוד מכונים להשתלת שיער. המכונים נבדלים כמובן זה מזה בטכניקות שבהן הם משתמשים וכמובן במחיר שתעלה לכם השתלת השיער בכל אחד מהם, וזה עוד בלי לדבר על התוצאה.

למרות החשיבות הרבה שיש למחיר, חשוב לזכור שהאיכות של השתלת השיער היא מה שאמור להנחות אתכם בבחירת המכון. בדרך כלל פערי המחיר לא יהיו דרמטיים, וכאשר מדובר על השיער שלכם לא מומלץ להתפשר. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לפנות אל אלפא הייר השתלות שיער שיעזרו לכם למצוא מכון השתלת שיער איכותי, אבל כזה שגם גובה מכם מחיר הוגן.

 

שהות בטורקיה

דבר נוסף שעליו אתם צריכים לתת את הדעת ושהולך כמובן להשפיע על המחיר של ההשתלה הוא השהות שלכם בטורקיה. השתלת שיער היא אחרי הכל טיפול רפואי, מה שאומר שאתם צריכים לשהות כמה ימים בטורקיה לפני שאתם חוזרים חזרה לישראל. במסגרת בדיקת המחיר של ההשתלה עליכם לבדוק כמה תעלה לכם השהות, וכמובן לקחת בחשבון עיכובים אפשריים.

טורקיה

סוכנות שתדאג לכם

הפתרון הטוב ביותר להשתלות שיער מעבר לים ובמיוחד בטורקיה הוא פשוט לעשות הכל דרך סוכנות מקצועית. במקום לדאוג בעצמכם לכל אותם פרטים, הסוכנות תדאג לכל מה שאתם צריכים מהרגע שתגיעו לשדה התעופה. טיפול רפואי במדינה שבה אתם לא יודעים את השפה המקומית הוא דבר מורכב, וזו בדיוק הסיבה שכדאי לכם לקחת סוכנות שתדאג להשתלת השיער שלכם.

 

לסיכום

התקרחות היא בעיה שפוקדת לא מעט גברים, במיוחד במדינת ישראל. מחיר ההשתלות אצלנו הוא לא זול, לאור העובדה שהן לא מקבלות סבסוד מטעם משרד הבריאות. זו בדיוק הסיבה שגורמת לישראלים רבים לפנות להשתלות שיער בטורקיה, שנחשבת מעצמה של ממש בתחום. אם גם אתם מתעניינים בהשתלת שיער בטורקיה, ההמלצה שלנו היא לחפש סוכנות שתדאג לכל מה שצריך.

השתלת שיער