אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך בוחרים עורך דין מומלץ?

יש לכם בעיה משפטית כלשהי? הסתבכתם בתביעה נזיקית? סתם החלקתם על המדרכה ואתם רוצים לתבוע את העירייה? לשם כך כנראה תצטרכו עורך דין. הבעיה העיקרית היא שיש המונים כאלה. איך מוצאים עורך דין טוב? מה כדאי לבחון כשמחפשים אחד כזה? כל התשובות כאן לפניכם.

 

עורך דין

בישראל יש לא מעט עורכי דין, יותר משבעים אלף למען האמת, כשהמדד העיקרי הוא מספר עורכי דין לנפש, כשישראל מובילה את העולם כולו במדד זה. אחד לכל 128 תושבים בארץ הוא עורך דין. לשם השוואה, בגרמניה יש עורך דין אחד על כל 600 תושבים, ובאנגליה אחד ל400.

ישנם עורכי דין במגוון תחומים, החל מתחומי החוזים והנזיקין, דרך נדל"ן, הייטק ודיני חברות, ועד עורכי דין לענייני משפחה, הוצאה לפועל, וכמובן, התחום הפלילי. כמובן שכשיש כל כך הרבה עורכי דין, גם בכל תחום יש הצפה רבה, והשאלה הגדולה היא איך בוחרים?

 

המלצות

אז אמנם השאלה היא איך בוחרים עורך דין מומלץ, אבל התשובה היא שהדרך הכי טובה היא להגיע דרך המלצות. מה זה אומר? שאלו את מכריכם, את המשפחה, את השכנים. בטוח אחד מהם עבד עם עורך דין בעניין כלשהו, והוא יכול להמליץ על המקצועיות שלו. אין דרך טובה יותר להגיע לעורך דין מהמלצה ממישהו שעליו אתם סומכים במאת האחוזים.

 

בחירת תחום ספציפי

כפי שכבר נאמר, עורכי דין מתעסקים בתחומים שונים לגמרי, ולכן, יכול להיות שתמצאו עורך דין שמבין בחוזים ובנדל"ן, אבל מן הסתם בתחום הפלילי אין לו מושג כלל. לכן אתם צריכים למצוא עורך דין בהתאם לתחום שאותו אתם צריכים.

 

מקצועיות ואמינות

בדקו היטב עם הממליץ שעורך הדין אליו הוא מפנה אתכם אכן מקצועי, ישר ואמין. מקצועי הכוונה היא שהוא ידע לדקדק בעילות והנסיבות המשפטיות עליהם מבוסס התיק, ידע להתנהל עם בית משפט אם יש צורך, ידע להביא רעיון יצירתי בדיוק ברגע הנכון. אמינות – כשמה כן היא, אתם צריכים לסמוך על עורך הדין שלכם במאת האחוזים, בסוף, כנראה שאתם הולכים להפקיד אצלו לא מעט כסף.

 

שקיפות וזמינות

בסוף, כשתרצו לדעת מה מצב ההליך המשפטי כרגע, מה האפשרויות שעומדות בפניכם, ואם כדאי לכם לקחת סיכון מסויים, מלבד אמינות, תרצו לדעת את הכל. תרצו שעורך הדין יהיה זמין עבורכם בכל שעה, ויעדכן אתכם בכל צעד חשוב ורלוונטי.

 

ניסיון

בסוף, ניסיון בתחום הרלוונטי, זה אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לבחירת עורך דין. רק עורך דין שמתעסק שנים בתחום, ראה כבר את כל המקרים הסבוכים ביותר, ידע לדאוג עבורכם לתוצאה המיטבית. באתר https://www.lawyer-reviews.co.il תוכלו להתרשם מכך.

לסיכום, אמינות, מקצועיות, ניסיון עשיר בתחום, שקיפות וזמינות, וכמובן כששם העורך דין מגיע אליכם דרך המלצה של חבר יגרמו לכם לבחור את עורך הדין הטוב והמתאים ביותר עבורכם.

עורך דין