אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך בוחרים קופה רושמת?

פתגם המפורסם "אין חדש תחת השמש" יכול להיות תקף להרבה מאוד תחומים של החיים, אבל הוא בטוח לא נוגע בתחום הקופות הרושמות לבתי עסק. אם פעם, קופה הייתה דואגת לתעד את הקנייה ובמקרה טוב להציג לנו את העודף שאותו יש להחזיר, המצב כיום שונה לחלוטין.

קופה רושמת כיום היא בעצם מחשב קטן, המאפשר לבעל העסק שליטה מלאה לא רק על העסקאות שנעשות בבית העסק שלו, אלא גם בכל מה שקשור לניהול תקין של העסק. מעט מבולבלים? תיכף נעשה סדר.

 

 מה זה קופות רושמות?

קופה רושמת מהדור החדש, כאמור, נועדה לתעד לא רק עסקאות המתבצעות בתוך בית העסק ולהוציא קבלות, אלא לתפקד על תקן מערכת ניהול מתקדמת. מה עוד קופה רושמת יכולה לעשות עבורנו ועבור בית העסק? רשימה קטנה לפניכם.

 

 שעון נוכחות

שעוני נוכחות המסורבלים של פעם, שלרוב היו ממוקמים בכניסה למחסנים או מקומות מוסתרים אחרים וגרמו לכך שבאופן שיטתי היו שוכחים להחתים בהם כניסה או יציאה – הם נחלת העבר. באמצעות קופה רושמת חכמה, הכוללת את פונקציית שעון נוכחות, לא קיים סיכוי בכלל שעובד ישכח להיכנס או לצאת מהמערכת – שכן היא ממש מונחת מולו מרגע הכניסה לעבודה.

 

 דו"חות כספיים

דו"חx  ודו"ח z המפורסמים, הם הדו"חות הבסיסיים ביותר שמוציאה קופה רושמת. אך האם זה הכל? ובכן, ממש וממש לא. כיום ניתן לראות דו"חות כספיים לפי עסקאות אשראי (עם חלוקה לסוגי אשראי), דו"חות כספיים מתקופה מוגדרת של שנים קודמות וכדומה.

 

 שליטה במלאי

הזמנות מספקים כבר לא צריכות להיעשות דרך טלפון, עם המתנה מייגעת על הקו עד שמישהו עונה. מספיק לשלוח הזמנה מסודרת דרך הקופה וחסכנו גם זמן וגם עצבים.

בנוסף, שליטה במלאי מאפשרת לנו לדעת כמה יחידות מכל סוג מוצר שאנו מוכרים יש לנו במלאי ולדעת מתי צריך להזמין עוד – דבר המאפשר שליטה ממוקדת הרבה יותר מבעבר על הוצאות כספיות של בית העסק.

 

 תשלום באשראי

הצורך לאבטח את נתוני האשראי של הלקוחות שלנו והחובה לעמוד בסטנדרטים כפי שהוגדרו בחוק (תקן EMV) – כל זה מתאפשר בעזרת קופות רושמות מהדור החדש.

 

 איך בוחרים קופה רושמת?

בראש ובראשונה מגדירים את תחום הפעילות של בית עסק – מסעדה, שבה יש צורך לשייך הזמנות לשולחנות, תשתמש בממשק מעט שונה מפיצוצייה, שבה יש צורך בקופה שיודעת גם לשקול פיצוחים. ברגע שמבינים מה התכונות שצריכות להיות לקופה רושמת לבית עסק הספציפי – ניתן לצמצם את כמות האופציות ולהתמקד בהשוואת מחירים לקופות השונות.

בנוסף, במידע ובית העסק שלנו הוא חנות פופ אפ, עומדת בפנינו האופציה לשכור זמנית את הקופה הרושמת. ולסיום, לאור העובדה שמדובר במכשיר חכם, חשוב לנו לדעת שבמידה ויש תקלה – מוקד תמיכה טכנית זמין עבורנו תמיד.

קופאית