אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לבחור ביטוח בריאות

אומנם בחיי היומיום, וכשאין מגיפה שמשתוללת בחוץ, אנחנו לא תמיד עוצרים וחושבים על הבריאות שלנו, אך מצד שני, כולנו יודעים שבסופו של דבר זה מה שחשוב בחיים. מה יעזור לנו להיות עשירים אם לא נהיה בריאים ואם לא נוכל ליהנות מכל הכסף הזה? זכרו: אפילו אם עכשיו אתם צעירים ואנרגטיים, לא לעולם חוסן ולכן חשוב כל כך לעשות ביטוח בריאות.

 

מדוע כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי?

כמובן שבמדינת ישראל יש לא מעט קופות חולים שאליהן תוכלו לפנות וכל אחת מהן תוכל להציע לכם ביטוח בריאות כזה או אחר. עם זאת, האם הביטוחים האלה מספיקים? והאם בעת צרה הביטוח הזה יוכל לעזור לכם ולממן את כל הטיפול שאתם צריכים? התשובה היא לא. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאם חלילה משהו יקרה באמת תוכלו לקבל את כל העזרה הכלכלית שתצטרכו, יש לבדוק היטב איזה ביטוח בריאות אתם עושים. לעשות ביטוח מינימלי רק כדי להגיד שיש לכם ביטוח זה לא באמת הגיוני ולכן יש משמעות אדירה לשאלה איפה אתם רוצים להיות מבוטחים, ובעיקר, מה כולל הביטוח.

 

על מה אתם משלמים בפועל?

כאשר מנסים לבחור ביטוח בריאות טוב, יש לקחת בחשבון כמה נתונים חשובים, והראשון שבהם הוא: מה כולל הביטוח? אם תבדקו שלוש פוליסות ביטוח שונות אתם תראו שלושה ביטוחים שונים שכל אחד מהם מציעים דברים קצת שונים. לכן חשוב כל כך לקרוא את הפוליסה שעליה אתם חותמים ולראות מה באמת תקבלו בעת צרה. יש היום אפשרות לעשות ביטוחי בריאות שכוללים בין היתר: הוצאות אשפוז, הוצאות עבור איתור תורם מח עצם, פיצוי גם פעמי בגין השתלה, הוצאות הטסה רפואית מיוחדת לחו"ל, הוצאות הבאת מומחה לישראל לביצוע השתלה ועוד. אומנם איש לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא חייב להפעיל את ביטוח הבריאות שלו, אך מצד שני, עדיף שיהיה לכם ביטוח מאשר להזדקק לכך ולא לדעת לאן לפנות.

 

המענה המהיר והיעיל שחברת הביטוח נותנת

מעבר לכך שצריך לבדוק את הפוליסה עצמה שעליה אתם מתכוונים לחתום, אנחנו מציעים לכם גם לבדוק דבר או שניים אודות חברת הביטוח עצמה. האם זו חברה וותיקה? והאם זו חברה אמינה? והאם זו חברה שברגע האמת תוכל לתת לכם מענה? זה לא סוד שיש גם חברות ביטוח שעושות הכול כדי להתנער מהלקוחות שלהן ברגע האמת, וכמובן שלא תרצו להיות לקוחות של חברה כזו. לכן יש טעם לבדוק מה אומרות חוות הדעת אודות חברות הביטוח שנראות לכם רלוונטיות כי רק אם תבררו את כל הנתונים האלה יהיה לכם קל יותר לבחור את החברה הנכונה מבחינתכם. אתם תראו שהחיים ייראו לכם הרבה יותר רגועים ונינוחים עם ביטוח בריאות, אז למה אתם מחכים?