אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לבחור חברת סליקה בצורה בטוחה

אחד הדברים החשובים שיש לדאוג להם בעסק היא מערכת שמאפשרת לנו לגבות תשלום מהלקוחות בצורה בטוחה, אמינה ויעילה.

המטרה של עסק בסופו של דבר היא להרוויח כסף, ולכן כסף זהו נושא רגיש שיש לטפל בו בכבוד הראוי.

כיום רוב העסקים מאפשרים תשלום באשראי ונסמכים על מערכות סליקת אשראי.

בשוק תוכלו למצוא אפשרויות שונות ומגוונות בקשת מחירים די רחבה, מה שעשוי להיות קצת מבלבל.

מה חשוב לוודא לפני שאתם בוחרים חברת סליקה, וכיצד בוחרים את החברה הנכונה?

 

שירותי סליקה – הכירו את העלויות

אחד הפקטורים המשמעותיים בבחירת חברת סליקה היא המחיר אותו אנחנו משלמים בגין השירות. כדי להשוות בין חברות סליקה ראשית כל יש להכיר את העלויות השונות של שירותי הסליקה. בגדול, העלויות נחלקות לשלוש:

עלויות הקמה:

אלו הן עלויות חד פעמיות בגין ההקמה של המערכת. עלויות ההקמה נעות בין 150 ל-600 ₪ כתלות בחברה אותה אתם בוחרים. עלויות ההקמה מכסות את פתיחת נקודת התשלום.

 

דמי שירות חודשיים:

תשלום שמעבירים לחברת הסליקה מדי חודש. בדומה לעלויות ההקמה גם דמי השירות משתנים מחברה לחברה. דבר שחשוב לשים לב אליו הוא שחברות רבות מושכות לקוחות באמצעות דמי שירות נמוכים, אך לאחר מספר חודשים מעלות את דמי השירות, ולעבור חברה יצריך התעסקות ביורוקרטית ותשלום דמי הקמה מחדש. לכן יש לוודא ששיעור דמי השירות שאתם משלמים הם לטווח הארוך.

 

עמלת סליקה:

עמלה הנגבית מכל עסקה שאתם מבצעים. שיעור עמלת הסליקה נע בין 0.8 ל-2.4 אחוז מהעסקה. במקרים מסוימים עסקים קטנים משלמים דמי סליקה גבוהים יותר.

 

בחרו חברה המציעה סל פתרונות לכל צרכיכם

בעיקר אם אתם עסק מתחיל, חשוב לזכור שיש סבירות גבוהה שהעסק שלכם לא ייראה עוד שנה כפי שהוא נראה עכשיו והצרכים שלכם יהיו אחרים. יתכן ותגדלו ותתפתחו עם הזמן ותזדקקו לפתרונות סליקה שהולמים את המצב הנוכחי שלכם. מסיבה זו חשוב לבחור חברת סליקה המציעה לכם סל פתרונות מלא שיתן מענה לכל צורך שיהיה לכם בהמשך.

כך למשל, יתכן וכרגע אתם זקוקים רק לסליקה מהמחשב, אך אולי בהמשך תרצו גם סליקה דרך הטלפון הנייד או לפתוח חנות אינטרנטית.

 

זמינות ושירותיות מעל לכל

זה אולי הדבר החשוב ביותר – לבחור חברת סליקה שתתן שירות ברמה גבוהה ותהיה זמינה לכל בעיה ועניין. למשל, אם לפתע מערכת הסליקה לא עובדת מסיבה מסוימת, אתם צריכים שחברת הסליקה תתן מענה לבעיה שלכם באופן מיידי – אחרת לקוחות לא יוכלו לשלם באשראי. מענה איכותי של חברת הסליקה צריך להיות מהיר, אנושי בטלפון (ולא במייל, למשל) ומענה שפותר את הבעיה ולא מפיל אתכם בין הכיסאות.

 

חברת סליקה שמאבטחת את המידע שלכם

תקן האבטחה שכל חברת סליקה חייבת לעמוד בו נקרא  PCI DSS. משמעות התקן היא שהמידע שעובר דרך חברת הסליקה, למשל פרטי האשראי של הלקוחות, נשאר בחברת הסליקה ולא מגיע בשום מצב לגורמים נוספים. בקשו מחברת הסליקה תעודה שמוכיחה שהיא עומדת בתקן.

 

שילום בכרטיס