אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לבנות תוכנית עסקית המכילה ביטוחים

אם את מעוניינים לבנות תכנית עסקית שקולעת בול, אבל בול למטרה, אתם צריכים לאפיין את סוג העסק.

כחלק מהאפיון של בית העסק, יהיה צורך לקחת בחשבון את סוגי קהלי היעד שפוקדים אותו, כמו כן את המטרות והיעדים ועוד.

בואו נדבר על תוכניות עסקיות, ביטוחים ומה שבין לבין.

בין אם מדברים על סוג עסק כזה או אחר, בכל מקרה יהיה חשוב לבנות תוכנית עסקית נכונה לאותו עסק. התוכנית תכלול הגדרת יעדי מכירות, הגדרת מאפייני שיווק, הגדרת שאיפות עסקיות עתידיות, שאיפות התרחבות עסקית ועוד. בין היתר, יהיה חשוב גם "לצייד" את בית העסק עם ביטוח עסק, אולי אפילו ביטוח ציוד בעסק, ביטוח לרכבי חברה ועוד. בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת, הנה כמה טיפים חשובים לבניית תוכנית עסקית המכילה ביטוחים.

 

תוכניות עסקיות, ביטוחים ומה שבין לבין

בין אם מדברים על עסק אשר מספק שירותים, או שמא עסק שמוכר מוצרים, אותו בית עסק יצטרך גם ביטוח עסקים. ביטוח לעסק הוא הכרחי בפעמים רבות על פי החוק, ובפעמים אחרות הוא רק מומלץ מאוד. אמנם ישנם סוגי עסקים שלא מצריכים ביטוח עסק על פי החוק, אבל בדרך כלל זו תהיה ההמלצה הגורפת – לבטח.

אם אתם בתהליכי בניית תוכנית עסקית, אתם תרצו לקחת בחשבון את כלל הסיכונים השונים שיכולים לאיים עליכם ועל הלקוחות שלכם, הקולגות, העובדים וכדומה. אם כך, בעת בניית התוכנית העסקית יהיה חשוב לרכוש את פוליסות הביטוח הנכונות עבור בית העסק. למשל, ביטוח אובדן ציוד, ביטוח מפני נזקי אש, ביטוח מפני הצפות ועוד.

 

ביטוח לעסק – האם אני באמת צריך אותו? ובאיזה שלב מומלץ לרכשו?

באיזה שלב מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח לעסקים? והאם בכלל צריך ביטוח לעסק? ובכן, מעבר לכך שהחוק במקרים רבים מחייב ביטוח עסק, אל תשכחו שהוא מהווה עבורכם קרש הצלה במקרי ביש שונים ומשונים. לא פעם, עסקים נפרצים ונגרמים להם נזקים בשוויי כסף אדירים.

אם אתם בתהליכי בניית תוכנית עסקית, יהיה כדאי לכלול את רכישת פוליסות הביטוח בתוכנית. מאחר שהתוכנית העסקית כוללת את כל ההוצאות השונות שיש בבית העסק, יהיה חשוב לרכוש את פוליסות הביטוח רגע לפני שלב הרצת בית העסק. ובתוכנית העסקית, תוכלו לכלול את כלל ההוצאות הביטוח השונות. ככה תוכלו לקבל פרספקטיבה טובה לגבי הכנסות-הוצאות בעסק.

 

כיצד נוזיל עלויות בניית תוכנית עסקית וביטוחים?

בניית תוכנית עסקית תעלה לכם כסף, וככה גם רלוונטי לגבי ביטוחים לעסק. בין אם אתם בשלב כזה או אחר של אפיון ותכנון העסק, אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין חברות ייעוץ לעסקים, השוואת מחירים לבניית תוכנית עסקית ועוד. לאחר מכן, תוכלו לערוך גם השוואת מחירים בין חברות ביטוח לעסקים ולחסוך בעלויות מסוימות על ביטוחי העסק.

 

מבנה מבוטח