אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך להרוויח בהכנסה פסיבית ללא מאמץ

לשבת בבית או בחופשה בחו"ל והכסף ימשיך לעבוד ולהגדיל את עצמו, נשמע כמו חלום? לא בדיוק. קוראים לזה הכנסה פסיבית. אז איך תוכלו להרוויח בדרך זו ללא מאמץ? מהן האפשרויות שקיימות היום בשוק בכדי לעשות זאת? בכתבה שלפניכם נציג עבורכם כמה רעיונות. מוזמנים ומוזמנות לקרוא בהמשך.

 

מהי הכנסה פסיבית?

חשבו על כך זה, המילה פסיבי משמעותה ההפך מהכנסה פעילה, כזו שדורשת מימכם מינימום של מאמץ. הכנסה זו כוללת כספים שנצברים עם מעט מאמץ הנדרש מהאדם המקבל אותה. לדוגמא הכנסות מהשכרה של דירה הן הכנסה פסיבית או כל פעילות עסקית שבה האדם לא משתתף באופן אינטנסיבי ומהותי במהלך השנה. הכנסות פסיביות מלוות לרוב במס. בעצם הכנסה זו היא עוד דרך להגדיל את ההון שברשותכם.

 

מי רשאי לעשות זאת?

באופן כללי כל אדם שמעוניין ליצור הכנסה פסיבית יכול לעשות זאת, כמובן שהדבר דורש זמן והשקעה, אך באמצעות כמה רעיונות להכנסה פסיבית תוכלו להתחיל. לפני כן חשוב לקחת בחשבון שני קריטריונים עיקריים הכוללים את מידת ההשקעה שיש לעשות וכן, את ההון העצמי הנמצא ברשותכם.

 

השקעה בנדל"ן או שוק ההון

בתחום זה חשוב להגיע עם הון עצמי גבוה, לפחות כמות מאות אלפי שקלים. כאן מדובר על הכנסה פסיבית יציבה יחסית. בתחום זה שני רווחים, האחד הוא מהכנסה חודשית של השכירות המשולמת לבעלי הנדל"ן והשנייה קשורה לערך של הדירה שעשוי לעלות עם השנים. דרך נוספת היא השקעות בשוק ההון דרך תיקי השקעות או מדדי מניות.

 

השקעות בעולם הדיגיטלי

כן כן, ניתן להרוויח רבות מהשקעה פסיבית במרחב הדיגיטלי. קיימות מספר דרכים, נציג את חלקן. ראשית, מכירות באינטרנט, תוכלו לעשות זאת בחנות המיועדת לכך כמו אמזון או דרך רשתות כמו פייסבוק. תוכלו למכור כל דבר שתרצו ולרוב גם יקנו מימכם. דרך נוספת היא באמצעות נכס דיגיטלי, הכוונה לאתר או חנות אינטרנטית שמימנו תוכלו לקבל הכנסות מתוך פרסום, מכירה ועוד.

 

תוכניות חסכון

כמובן שתוכלו להגדיל את הנכסים שלכם גם באמצעות תוכניות חסכון שונות כמו קרן השתלמות, שיש להן תשואות עם הזמן. כך הכסף שלכם יגדל במתכונת של ריבית דריבית ואתם תוכלו להנות מימנו לאחר מספר שנים. בדרך זו, לא רק שתחסכו את הכסף שיש לכם כיום, אלא תוכלו להגדיל אותו מבלי להשקיע בך מאמץ רב מידי.

 

בסיכומו של דבר

הכנסה פסיבית היא מינימום מאמץ ורווח כספי שיכול להגיע למיליוני שקלים, הכל עוד תעשו זאת נכון. חשוב לבחון את כל האפשריות אם נדל"ן, השקעות, תוכניות חסכון, שוק ההון וכן, אף את המרחב הדיגיטלי. כל אחת מהאפשרויות דורשת מימכם מאמץ שונה והתעסקות אחרת ובהתאם לכך התשואות וההכנסה הפסיבית שתקבלו. אין ספק כי כדאי לנסות את האפשרויות כי מי לא רוצה לקבל כסף מבלי לצאת מהבית.

הכנסה פסיבית