אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך להשקיע בנדלן בארצות הברית

שוק הנדל"ן בארה"ב הוא חלום של רבים אך גם סיוט של לא מעטים שאינם יודעים למצוא את הידיים והרגליים בעולם זה.

איך מתחילים להבין במדינה גדולה כל כך מי נגד מי, כמה להשקיע ואיפה ואיך מתנהלים בירוקרטית? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לצלוח את עולם הנדל"ן האמריקאי ולהרוויח בגדול

 

כמו במונופול, מתחילים ב-"צא לדרך"

בדומה לדברים רבים אחרים, הדבר הראשון בדרך להשקעה בנדל"ן הוא לקבל את ההחלטה לעשות זאת ולהבין בדיוק מה אתם רוצים, כמה אתם יכולים להשקיע ואיך אתם רוצים לנהל את זה. אולם לא תמיד אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים כי יש שפע אפשרויות, במיוחד במדינה שחרטה על דגלה את השפע כסימן היכר.

כדי לאפיין בדיוק את הצרכים שלכם ולהבין איך להשקיע בנדלן בארצות הברית בדרך הנכונה ביותר עבורכם, אנחנו ממליצים לפנות לאנשים המכירים את השטח מקרוב ויתפרו לכם את העסקה שהכי נכונה לחלומות שלכם במסגרת התקציב והסיכונים שלכם. פנו לחברה אמינה, ותיקה ומנוסה בתחום שתסייע לכם לצמצם את האפשרויות ולהקל עליכם את הבחירה.

 

בוחרים סביבה

ארצות הברית היא לא מדינה קטנה וצפופה כמו ישראל, ואפשרויות ההשקעה בה רבות. כאשר אתם מתחילים לחפש נכסים להשקעה, שאלו את עצמכם: באיזו סביבה אתם רוצים את הנכס?

הסביבה איננה רק המיקום הגיאוגרפי של הנכס והאופי הסוציו-אקונומי של השכונה אלא גם החוקים החלים באותו האזור, מזג האוויר, התיירות המגיעה ועוד. האם אתם מעדיפים נכס הנמצא בשכונת יוקרה בעיר תוססת ומרבית הדיירים מגיעים לאזור כבית קיץ בלבד? או נכס בשכונה פרברית שקטה, של מעמד הפועלים?

 

מנתחים את השוק

שוק הדיור והנדל"ן בכל העולם נוטה לשינויים ודין נכס בחוף המערבי של ארצות הברית לא דומה לדינו של נכס בחוף המזרחי. הכינו את שיעורי הבית שלכם והבינו אילו רכישות היו באזור בשנים האחרונות – מה נקנה, מה נמכר, באילו סכומים נקנו נכסים, כמה שכר הדירה הנהוג, מה התשואה של הנכסים באזור וכדומה.

 

לא מפספסים את העלויות הנוספות

מצאתם נכס שעונה בדיוק על כל התנאים שלכם, חתמתם על החוזה, הסדרתם את כל הניירת ועכשיו יש לכם נדל"ן בארה"ב, מזל טוב!

קחו בחשבון שזה לא סוף הסיפור – כעת עליכם כנראה לשפץ את המקום, לשדרג אותו, להעלות את קרנו בעיני דיירים/ לקוחות פוטנציאלים. חלק מההוצאות כוללות השקעה בנכס עצמו ואל תשכחו לחשב זאת בעלויות הקנייה.

 

הדבר החשוב ביותר: סבלנות

השקעה בנכס היא לא מעשה אימפולסיבי אלא צעד שנעשה לאחר מחשבה, תכנון, השקעה ותשומת לב לפרטים הקטנים. הבינו בדיוק מה נכון לכם, היכן ובאילו סכומים, הקדישו את המשאבים הדרושים ליצירת העסקה הטובה ביותר והתייעצו עם מומחים. כך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי ופירות שתוכלו לקצור בעוד מספר שנים.

מטבעות ובית