אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לעשות ביטוח מבנה ותכולה למחסנים לוגיסטיים

מחסנים לוגיסטים מאפסנים בתוכם סחורות בשווי כספי רב, אשר אם יגרם להם נזק יהיה זה הפסד כספי גדול מאוד לעסק שסחורתו נהרסה.

אילו ביטוחים דרושים למחסן הלוגיסטי שלך ואיפה כדאי לרכוש ביטוחים אלו?

 

מחסן לוגיסטי – מה זה?

מחסן לוגיסטי הינו מקום בו תמורת תשלום מאחסן בעל העסק את הסחורות אותן הוא מוכר. אפילו כאשר מדובר בעסק קטן, אם העסק מקבל את הסחורה עוד לפני שהוא מוציא אותה הלאה אל הלקוח, הוא זקוק למקום בטוח בו יוכל לאחסן את הסחורה.

 

למה צריך ביטוח למחסן לוגיסטי?

מחסנים לוגיסטים מכילים בדרך כלל סחורות בשווי כספי גבוה, כך שאם יהרסו ובעל העסק לא יוכל למכור אותן, יפסיד את כספו, ובמקרים מסוימים אף את העסק שלו. מאחר והנזק עלול להיות גדול מאוד ולפגוע בעסק כולו, נהוג לבטח את תכולת המבנה כך שבמקרים בהם יגרם נזק לרכוש במהלך העבודה השוטפת, יוכל בעל העסק להשלים את ההפסד. אם כן, ביטוח תכולה וביטוח מבנה מבטיחים כי במקרים בהם תינזק הסחורה כתוצאה מפריצה, גניבה, אסונות טבע ועוד, יוכל בעל העסק להתאושש מכך ולהמשיך ולהפעיל את העסק.

 

ביטוחים נוספים שכדאי להכיר

ישנם עסקים המחזיקים מחסנים בהם ישנה פעילות רבה של סחורה היוצאת ונכנסת, וכתוצאה מכך חשוף בעל העסק לתביעות בנושאים נוספים:

  1. ביטוח צד שלישי – אם בביטוח הרכב יהיו כאלו אשר יוותרו על ביטוח צד שלישי, במקרה זה רצוי ואף חובה לדאוג שיהיה לכם ביטוח שכזה. סביבת המחסן איננה סביבה בטוחה, מה שעלול לגרום לפציעות אנשים שאינם עובדים ישירים של החברה ושאינם מבוטחים. בנוסף, סחורה היוצאת מתוך המחסן או משונעת אליה נמצאת בידיים של אנשים אשר במידה ויפגעו – יפנו אליכם על מנת שתפצו אותם.
  2. ביטוח חבות מעבידים – אם עובדי המחסן שלכם יחליטו יום אחד שעבודתם אצלכם גרמה להם לנזק, או שעובד המחסן יפצע במהלך עבודתו, ביטוח זה יכסה אתכם.

 

איך בוחרים היכן לרכוש ביטוח למחסן?

קיימים שלל ביטוחים נוספים שכדאי להכיר בתחום המחסנים הלוגיסטים, ולכן מומלץ לבחור חברת ביטוח אשר מתמחה בתחומים אלו. חברה מנוסה תדע להמליץ לכם אילו ביטוחים רצוי שתרכשו, כך שלא תפספסו בדיוק את הביטוח שאולי תזדקקו לו ביום מן הימים.

 

לסיכום

מחסן לוגיסטי חשוף לפגיעות רבות, הן בפני פריצות וגניבות, והן מפני אסונות כמו שריפה והצפה. גם אם תנסו לסכל כל פגיעה שכזו מראש באמצעות אבטחה ושמירה על המבנה, עליכם להיות מוכנים לכל מקרה, ולא לקחת סיכונים אשר יהפכו לגדולים אם תיפגע הסחורה שלכם. ישנם ביטוחים שונים שניתן לרכוש, אשר כל אחד מהם מכסה אתכם מבחינה משפטית וכספית במקרים שונים. אל תגידו לי זה לא יקרה, התייעצו עם חברת ביטוח המבינה בביטוח מחסנים לוגיסטים והגנו על עצמכם מכל תרחיש.

 

שעון מטבעות ובית