אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך לשדרג את העסק ולהפוך חתימת מסמכים לקלה יותר

בעלי עסקים יקרים, אם גם לכם נמאס מכל הניירת ואתם רוצים להשתדרג אז כדאי שתמשיכו לקרוא- הכירו את החתימה הדיגיטלית, הדרך הנגישה, היעילה והחדשנית לחתום על מסמכים.

 

על מה מדובר?

בתור בעלי עסק כנראה שכבר נתקלתם בניירות יקרי הערך שנקראים בשפה המקצועית מסמכי אישור. מסמכי האישור הם כל המסמכים הדורשים הצהרה מצד החותם אל הנחתם- הם יכולים להיות טפסי אישור מצב רפואי או במילים אחרות ״הצהרת בריאות״, חוזי אישור הזמנה ותוכנית או אפילו חוזים משפטיים.

הדבר המשותף לכל המסמכים האלו הוא הצורך בחתימה- במסמכים מחייבים תהיה חייבת להמצא חתימה ברורה מהצד המצהיר. המסמכים הכתובים הם מסורבלים, דורשים ארגון קפדני ומקום אחסון, הם נאגרים ותופסים שטח וכמובן הם יכולים ללכת לאיבוד או להיהרס, אם נמאס לכם מהדרך המיושנת הזו כדאי לכם לעבור לחתימה דיגיטלית.

על מה מדובר

מהי החתימה הדיגיטלית?

החתימה הדיגיטלית היא דרך מהפכנית לחתום על מסמכים. מדובר בפונקציה הקיימת במסמכים דיגיטליים כמו במסמכי PDF, החתימה תאפשר לכם לחתום ולהחתים בקלות דרך הנייד. את החתימה הדיגיטלית ניתן להחשיב לאישור לכל דבר ובעזרתה נחסוך את הבלאגן של המסמכים הפיזיים.

מהי החתימה הדיגיטלית

למה החתימה מתאימה?

החתימה הדיגיטלית מתאימה לכל סוגי המסמכים, בין אם אתם בעלים של חדר כושר שרוצים להקל על החתמת הצהרות הבריאות ולהעביר אותן לאפליקציה, אם אתם ספקים שרוצים לייעל את החתימה על הזמנות וקבלות, אם אתם מעצבי אירועים שרוצים לחסוך עוד פגישה פיזית לפני אישור התוכניות או אפילו אם אתם בעלי חנות שזקוקים לחתימה של בעל האשראי. החתימה הדיגיטלית מאפשרת לכם לחתום על רוב סוגי המסמכים בצורה נגישה ומקוונת.

 

איך זה עובד?

את החתימה הדיגיטלית מארגן בעל העסק, בעזרת השירותים של חברות שונות וביניהן powerdoc תוכלו לייצר מסמכים דיגיטליים עם מקום לחתימה ממוחשבת. הממשק מציע לכם את המקום לחתימה ובנוסף הוא עוזר לכם לבנות את הטפסים המתאימים לעסק שלכם. ברגע שתייצרו את הטופס הדיגיטלי תוכלו לשלוח אותו לכל נמען ולהתחיל לאסוף את המסמכים החתומים שלכם.

 

על מה לחתום?

אם הצלחנו לשכנע אותכם והחתימות הדיגיטליות נשמעות לכם כמו משהו שיקל על חיי העסקים שלכם, אז תחתמו בפאוורדוק. החתימות הדיגיטליות הן שירות נוח, יעיל, נגיש, חסכוני בהיבטי אחסון, ארגון וכוח עבודה, הן מתאימות כמעט לכל סוג מסמך והן יכולות לשפר בצורה משמעותית את איכות העבודה של העסק שלכם.

החתימות הן בסך הכל גרסא דיגיטלית לדבר האמיתי- מדובר בחתימה בנייד או בסימון אישור מצד הלקוח שיכול להתווסף לכל מסמך דיגיטלי שהוא, החתימות הן לגיטימיות לחלוטין מבחינת כל צד שלישי כמו חברות הביטוח ולכן הן מצוינות לרוב סוגי העסקים. אם גם אתם מוכנים להשתדרג, להתייעל ולהתקדם כעסק עברו עוד היום לחתימות הדיגיטליות.

איך לשדרג את העסק ולהפוך חתימת מסמכים לקלה יותר