אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך מתבצעת חקירה כלכלית?

חקירות פרטיות המוגדרות חקירות כלכליות, לרוב יתבצעו על ידי חוקר פרטי חיצוני לחברה, לארגון או לבית העסק.

גם במקרים שבהם בתוך הארגון יש איש מקצוע שהתפקיד שלו הוא חקר האמת, במקרים רבים עדיין יהיה צורך בסיוע של משרד חקירות פרטיות מיומן ומאומן בתחום זה של חקירות כלכליות.

חוקרים פרטיים עוסקים בשלל תחומי חקירות מסוגים שונים, בין אם בחקירות פרטיות המתמקדות בבגידות בתוך מערכות יחסים, או שמא בחקירות אשר מתמקדות בריגול תעשייתי, חקירה כלכלית ועוד. בבואכם לשכור את שירותי החוקר הפרטי שיובילו אתכם לחקר האמת, אתם תצטרכו לקחת בחשבון כי במהלך החקירה יתבצעו אי-אלו פעולות מצד החוקר, לרבות בדיקת ההכנסות של הנחקר, הן הכנסות שמקורן בארץ והן הכנסות שמקורן בחו"ל.

 

כשיש צורך בחקירה כלכלית – מה חשוב לדעת?

בין אם בחברות ובארגונים, או בין אם במקרים שמקורם על בסיס אישי בין אנשים פרטיים, לעיתים יש את הצורך להסתייע בשירותיו של חוקר פרטי מקצוע, שיכול גם לחקור את הפן הכלכלי של הנחקרים והחייבים בכספים.

במקרים אלו, תמיד יהיה חשוב להסתייע בטובי החוקרים הפרטיים, שכן סביר להניח שאתם תצטרכו להסתמך בבתי המשפט על אותן הוכחות שחוקרים פרטיים יספקו לכם. חשוב להדגיש, במקרים רבים תביעה משפטית יכולה פשוט לא לצלוח, וזאת בעקבות שימוש לא נכון במידע שהשיג עבורכם משרד החקירות הפרטיות.

 

החשיבות שבהסתמכות על משרד חקירות פרטיות מקצועי

אם במקרים מסוימים המידע יהיה לא מהימן או לא נכון אפילו, ייתכן שאתם תפסידו בתביעה המשפטית שהגשתם. מעבר למה שציינו כאן מעלה, גם חשוב לזכור כי במקרים מסוימים, חקירה כלכלית תכלול בדיקה של אמצעים טכנולוגיים שונים, לרבות בדיקה של טלפונים ניידים, מחשבי חברה ועוד.

בין אם אתם צריכים את שירותיו של חוקר פרטי מפאת סיבה כזו או אחרת, אנחנו ממליצים לכך לעשות זאת באופן החוקי ולא לנסות להגיע לפשר האמת בעצמכם. זכרו, מה שחוקי עבור חוקר פרטי לביצוע, לא תמיד יהיה חוקי בעבור האזרח ה"פשוט". מעבר לכך, גם חשוב לזכור כי חקירות כלכליות כוללות היבטים מסוימים שאתם לא תוכלו "לכסות" בעצמכם, כמו למשל חקירת יכולת השתכרות של הנחקר, חקירות מקדימות על חייב בכספים, חקירות בנושאי מעמד אישי של חייבים בכספים ועוד.

 

מה עוד תכלול חקירה כלכלית?

במקרים רבים, חקירות כלכליות גם יכללו את חקירת רמת החיים הכללית של החייב בכסף, לרבות גם בדיקות מקיפות לגבי שימוש ברכב של החייב. בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר של חוקר פרטי, אל תחשבו פעמיים, הסתייעו בשירות הנדרש לכם ותגיעו לפשר האמת.

בשורה התחתונה, אל תתנו לחששות להדיר שינה מעיניכם, אפשר להגיע לפתרונם בעזרת הסיוע של משרד חקירות פרטיות מקצועי. בהצלחה!