אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך ניתן להוריד עלויות של ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא אולי הביטוח החשוב ביותר עבור כל אחד מאתנו.

לא לחינם כמעט כל משק בית בישראל מחזיק בביטוח בריאות ולא מסתפק בביטוח הבריאות הממלכתי, אך דווקא בגלל זה סיכוי גבוה מאוד שאתם משלמים הרבה מאוד כסף על ביטוח הבריאות שלכם.

אנחנו פה כדי לעזור לכם להוריד את העלויות של ביטוח הבריאות שלכם

 

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות בסיסי הוא למעשה ביטוח שעל פי חוק כל אזרח בישראל זכאי לו. המדינה מבטחת את כל אזרחיה כדי שהם יהיו זכאים לקבלת טיפול רפואי בסיסי בעת הצורך. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ביטוח הבריאות הממלכתי לא מספיק ולכן קופות החולים השונות מציעות הרחבה של הביטוח הבסיסי בעלות לא גבוהה במיוחד.

למרות זאת, לעיתים ישנם טיפולים וצרכים רפואיים שונים שלא מכוסים גם על ידי הביטוח המורחב, ובדיוק בשביל המקרים הללו חברות הביטוח השונות מציעות לכם ביטוח בריאות מורחב. הביטוחים הללו מכסים עבורכם מגוון רב של טיפולים רפואיים. באמצעות חישבנו תוכלו לוודא שאתם מקבלים את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם. אז הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות:

 

  1. השוואת מחירים

בשוק ישנן חברות לא מעטות שדרכן אתם יכולים לעשות ביטוח בריאות מורחב, וכדאי לכם מאוד לנצל את העובדה הזו. בדקו באיזו חברה אתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר עבור המשפחה שלכם. החברות השונות נלחמות על הלקוחות ופה בדיוק נמצאת ההזדמנות שלכם לשלם פחות על ביטוח בריאות.

עם זאת, תוודאו תמיד שההצעה כוללת את אותו סל, כין שלעיתים בהצעות זולות יותר תקבלו כיסוי לשירותים רפואיים דלים יותר. בחרו את ההצעה בעלת המחיר האטרקטיבי ביותר, ויחד עם זאת גם זו שתעניק לכם את מירב הטיפולים.

 

  1. איחוד ביטוחים

עבור כן בן משפחה אתם נדרשים כמובן לפרמיית ביטוח עצמאית. לעיתים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מחזיקים במספר פרמיות כאשר כל אחת מהם נמצאת בחברה שונה. מצב כזה עלול לגרום לכם לשלם יותר מידי כסף. בצעו איחוד של הביטוחים ותעבירו את כל המשפחה להיות תחת חברת ביטוח אחת. כך תוכלו לחסוך כסף רב בעלות הכוללת.

 

  1. לא לשלם פעמיים על אותו ביטוח

מלבד ביטוח הבריאותית הממלכתי, כאמור, גם קופות החולים מאפשרות לכם הרחבה של ביטוחי הבריאות. לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח מחברה פרטית, וודאו מה בדיוק קופת החולים מציעה לכם. כך תוכלו לדעת מה בדיוק השירותים שאותם אתם מעוניינים שהפוליסה של חברת הביטוח תכסה עבורכם, ולא תשלמו על אותו השירות פעמיים.

 

לסיכום

ביטוח הבריאות הוא ביטוח חשוב ביותר, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשלם עליו סכומי כסף מופרזים. בדקו מהי ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם, ורכשו את פוליסות הביטוח לכל המשפחה דרך חברה אחת. כך תהיו בטוחים שאתם משלמים כמה שפחות לביטוח.

מטבעות ושטרות