אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך עובד תהליך של בדיקת החזרי מס וכמה תוכלו לקבל חזרה

יש מי שסבורים שהליך של בדיקת החזרי מס הינו עניין מורכב שמצריך הגעה פיזית אל משרדים ממשלתיים תוך המתנה בתור ארוך ומייגע. המדריך הנוכחי נכתב כדי להעלות את המודעות בתחום ולגרום לאנשים להבין שמדובר בטעות. שכן, הליך של בדיקת החזרי מס הוא פשוט למדי ויאפשר לכם לדעת כמה תוכלו לקבל בחזרה. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. שכן, היה חשוב לנו להסתייע במי שעברו את ההליך ויודעים להגיד לנו מקרוב מה הוא דורש, כמה זמן הוא לוקח וכמה כסף כל אחד יכול לקבל בחזרה. כדי שנוכל להגיע אל אותם אנשים, ערכנו  סקר קצר שפורסם ברחבי הרשת ושאלנו את השאלה שצוינה לעיל, בכותרת המדריך. פנו אלינו לא פחות מ – 35 אנשים שביקשו לסייע ובסופו של דבר נפגשנו עם 4 מהם שסייעו לנו להבין בדיוק במה מדובר. זו ההזדמנות להודות לאלו שפנו ואלו שסייעו לנו, בזכותכם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי לשנות את כל מה שאנשים יודעים או לא יודעים על בדיקה של החזרי מס.

 

אז איך עובד התהליך?

קודם כל, נאמר לכם עובדה חשובה אחת – ההליך של בדיקת החזר מס אינו מצריך מכם הגעה אל משרדים ממשלתיים או פגישה עם רואה חשבון. עליכם פשוט לערוך חיפוש ברשת ולהגיע אל אתר שיאפשר לכם לבצע את הבדיקה באופן מקוון. לאחר שתמצאו את האתר המדובר, אתם צריכים לעבור לשלב הבא והפירוט אודותיו יופיע בפניכם בפסקה הבאה.

 

מילוי הטופס – איך עושים את זה?

מילוי הטופס לא מצריך מכם ידע מסוים אודות החזרי מס וכאלה. אתם רק צריכים לדעת את הפרטים הבסיסיים על עצמכם. במהלך מילוי הטופס תתבקשו למלא את הפרטים הבאים:

  • שמכם המלא
  • מספר טלפון נייד
  • מקום המגורים שלכם
  • מידע אודות החלפת עבודה ב – 6 השנים האחרונות במידה וזה קרה
  • מכירת נכס ב – 6 השנים האחרונות במידה זה קרה (והאם שילמתם מס שבח)
  • גובה המשכורת שלכם בברוטו ועוד

 

מילאתם את הטופס? מצוין! מה עכשיו?

אם מילאתם את הטופס ושלחתם אותו לבדיקה, דעו שהוא מגיע אל מומחים בתחום שיבדקו את גובה ההחזר שמגיע לכם. הם יצרו עמכם קשר לאחר זמן מה ויעדכנו אתכם בסכום המדובר. ראוי לציין כי אין לנו אפשרות לדעת כמה כל אחד מכם יקבל מכיוון שהדבר מותנה בפרמטרים שונים שמשתנים מאחד לשני. כך שכדאי שתמלאו את הטופס ותדעו בעצמכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך עובד תהליך של בדיקת החזרי מס. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לצאת ולחפש את האתר המתאים, בהצלחה!

דולרים