אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

אילו ביטוחים אתם צריכים בנכס שלכם

מזל טוב! נראה שהתחדשתם בנכס חדש, אין ספק שמדובר במאורע מרגש שמציין דרך חדשה בחייכם. בין אם קניתם עסק חדש, דירה או בית חדש, אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים לדבר עליהם הוא נושא הביטוחים וכמה הוא מגן עליכם ברגעים שאתם באמת צריכים אותו. אם גם אתם תהיתם לעצמכם אילו ביטוחים אתם צריכים להפעיל לנכס שלכם, את כל הפרטים תוכלו למצוא בפנים

הנה הגיע הרגע המרגש הזה שמסמן התחלה חדשה, בדיוק לרגל השנה החדשה שעומדת לקראתנו. החלטתם להתחדש בנכס או דירה חדשה ואתם תוהים לעצמכם מהם הביטוחים שאתם צריכים להפעיל על מנת להיות רגועים שהשקעתם את הכסף בדבר המתאים והנכון ביותר לנכס שלכם. אין ספק שאף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב שבו הוא חייב להפעיל ביטוח, הרי לרוב מדובר בדברים לא הכי טובים כמו נזילת מים בנכס, פריצה או אפילו רעידת אדמה שיכולה לפגוע בפריטים שנמצאים בנכס שלכם.

ביטח מבנה

 

אז איזה ביטוח אני צריך להפעיל כאשר מדובר בנכס שלי?

אין ספק שהרשימה לא קצרה ומשתנה בין סוגי הנכס השונים; אם זאת דירה למשל, תוכלו למצוא את ביטוח הדירה הבסיסי עם תוספות נוסף כמו ביטוח צד שלישי, המוסיף לכם עוד הגנות מתאימות. כאשר מדובר בביטוחים ששני סוגי הנכס דורשים ואחד הנחשב בין החשובים ביותר, גם בסוג של נכס בצורת עסק וגם בדירה, הוא ביטוח נגד רעידות אדמה. כאשר ישראל נמצאת על הקו הסורי-אפריקאי, זה הנתון לאופציית רעידות אדמה, גבוהה בסולם ריכטר, שתוכל לגרום להמון נזק. אם אתם מחפשים את האופציה הטובה ביותר למציאת ביטוח שכזה, על ידי כתיבת המילים "ביטוח רעידות אדמה מחיר" תוכלו למצוא אופציות שישתלמו לכם, עם ההרחבות המתאימות, כך שתדעו שאתם מכוסים כמו שצריך. מדובר בתוספת זניחה למחיר הביטוח, אך כזו שתכניס הרבה מאוד שקט בידיעה שהנכס שלכם מגובה מפני נזקי טבע גם כן.

 

 

ומה במקרה שאני רוצה לעשות בדיקה מקיפה, לא דרך חברת הביטוח?

היום יש המון אופציות לכך. אם קניתם נכס ואתם מרגישים שאתם רוצים לעשות את הבדיקות המתאימות, או אפילו אופציה טובה יותר – עוד לפני שקניתם את הנכס, ואתם רוצים לוודא שהמוכר של העסק עשה עמכם ולא "עיגל פינות", כמו שישראלים נוטים להגיד, שווה לכם לחשוב על פתרון בצורת חוקרים פרטיים. מדובר על אותם אנשים שיבצעו מעקב מוקפד אחר מה שאתם צריכים, בין אם זה אפשרות של מעקב אחרי שוכרי דירות, כך תוכלו להפוך את המטבע, במקרה שלכם, ובעצם לעקוב אחרי אותם אנשים שמהם קניתם או שאתם מתכננים לקנות את הנכס החדש שלכם; תוכלו לבדוק אם אכן הנכס במצב המתאים למכירה, כמו שהובטח, או האם יש הפתעות ששווה לגלות לפני.