אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

אלו חיים נפלאים – 4 טיפים לטיול בצפון איטליה

צפון איטליה נחשבת לפנינה תיירותית וטבעית אמיתית – הן לאוהבי אטרקציות והן לאוהבי טבע. החל מאזור הדלומיטים, דרך ונציה, מילאנו וטורינו, צפון איטליה מלאה בנקודות חן מפתיעות ומהנות שיכולות להפוך כל טיול לחוויה של פעם בחיים שלא תצליחו לשכוח. באזורים מסוימים כגון הדלומיטים תגלו אפשרויות רבות לטיולים בטבע או לספורט אתגרי כגון סקי בחורף, ואילו באזורי הערים הגדולות והמוכרות תהנו משפע אפשרויות לבחון את התרבות וההיסטוריה דרך מוזיאונים, גלריות וארכיטקטורה. במאמר זה נפרט 4 טיפים לטיול בצפון איטליה.

 

  1. הרי הדלומיטים: מהמרשימים שברכס האלפים

טיפ ראשון לכל מי שרוצה להגיע למקומות המומלצים ביותר לטיול בצפון איטליה הוא להגיע להרי הדלומיטים. מדובר ברכס הרים מפורסם באזור צפון איטליה אשר מיועד בין היתר לגלישת סקי בחורף או לטיולים רגליים בנוף עוצר נשימה בקיץ. המצוקים התלולים והמרשימים יוצרים נופים בלתי נשכחים, ואין ספק שמדובר ביעד חובה בצפון איטליה.

 

  1. ונציה: פלא שאסור לפספס

ונציה היא אחת הערים המפורסמות באיטליה ובעולם כולו. כעיר שמלאה בתרבות ובהיסטוריה לא ניתן להישאר אדישים אליה, ויתכן גם שאם החלטתם לטוס לחו"ל אתם תנחתו בה כעיר בעלת שדה תעופה בינלאומי, כך שהיא תהיה זמינה וקרובה אליכם. ההיסטוריה העשירה והתרבות המיוחדת הופכים את הביקור בעיר לחובה. התעלות והגונדולות המפורסמות של ונציה ידועות בעולם כולו, ותוכלו לבקר בכל אחת מהכנסיות והארמונות הנמצאים בה.

 

  1. מילאנו: בירה של אופנה

מילאנו נחשבת לבעלת פניני אמנות ותרבות רבים, בתור עיר שמהווה אבן דרך היסטורית בתולדות האמנות הבינלאומית. לא רק חובבי אמנות או תרבות ייהנו ממילאנו: לעיר יש הרבה מה להציע מבחינת תיירות, שופינג, ארכיטקטורה מרשימה, גלריות ומוזיאונים. בתי המלון בה מפנקים ויחד עם טיול במקומות אחרים בצפון איטליה מילאנו מהווה תחנת חובה.

 

  1. טורינו: בירתה הראשונה של איטליה

לא רבים מכירים את ההיסטוריה המופלאה של העיר טורינו באיטליה, ואת עצם העובדה שהיא מהווה בירתה הראשונה של איטליה. העיר נוחה להגעה באזור צפון איטליה, וקיימים בה מוזיאונים מעניינים, רחובות ושדרות מומלצים לטיול, ארמונות בארוק יפהפיים וחנויות מיוחדות. גם לטורינו יש היסטוריה עשירה שאפשר לגלות באמצעות חקירה של העיר דרך הרגליים או דרך הגלריות והמוזיאונים הרבים שנמצאים בה ומעידים על עברה העשיר.

 

לסיכום

טיול בצפון איטליה יכול להיות אחת ההרפתקאות המהנות ביותר שתחוו. על ידי שילוב של ביקור במספר מקומות שונים, חלקם מפורסמים יותר וחלקם פחות, תוכלו להנות מכל הטוב שיש לצפון איטליה להציע: החל מטיול ברכס הדלומיטים, דרך טיול לערים המפורסמות כגון ונציה, מילאנו וטורינו, ולבסוף תוכלו לגלות חלקים נוספים של איטליה או לעבור בקלות לארצות אירופאיות סמוכות. עם ההחלטה לטוס לטיול בצפון איטליה החיים שלכם אכן נפלאים.

חוף ים