אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

אמן חושים – האם אתה צריך ביטוח?

אפשר לחלק את האוכלוסייה לשני סוגים, אוהבי סיכון ושונאי סיכון.

אנשים אשר אוהבים סיכון לא יעשו לעולם ביטוח ואילו אנשים אשר שונאי סיכון יעשו תמיד ביטוח.

לכן כאשר עולה השאלה האם לעשות ביטוח ולא משנה באיזה תחום אתם צריכים לשאול את עצמכם האם אתם אוהבי סיכון או שונאי סיכון.

על רקע זה ברור מדוע השאלה האם אמן חושים צריך ביטוח היא כה חשובה לרבים.

אם כן קודם כל נציין כי לרוב הקסמים של אמן החושים הם לא מסוכנים ולכן לא צריך ביטוח לאמן.

ועם זאת כדאי לברר עם האמן איזה פעלולים הוא עושה וזאת בכדי לדעת האם יש צורך בביטוח.

אפשר גם לשאול את האמן האם יש לו ביטוח ואם יש לו אזי אנו יכולים להיות יותר רגועים בנוגע לשאלת הביטוח.

 

האם כדאי לחתום על חוזה עם האמן?

עוד שאלה חשובה ביותר במארג היחסים בין לקוח לאמן חושים היא השאלה האם אנו צריכים לחתום על חוזה עם אמן החושים? אם כן אתם צריכים להבין כי אפשר לחתום על חוזה בכל תחום בחיים וגם כאשר אנו שוכרים אמן חושים. החוזה צריך להתייחס לשאלת התמורה, כלומר מה האמן מספק ולשאלת המחיר שאנו צריכים לשלם לאמן. החוזה צריך להתייחס גם למשך הזמן של המופע, לשאלה איזה קסמים יהיו במופע ולשאלות נוספות אשר דורשות בירור בין האמן ובין מזמין העבודה. כך במקרה של מחלוקת בין הצדדים יהיה חוזה שיקבע כיצד יש להתנהג וזה יתרון גדול לכל מי שמזמין אמן חושים למופע.

 

האם על החוזה צריך לעבור עורך דין?

אחת השאלות החשובות ביותר היא האם על חוזה בין אמן חושים ללקוח צריך לעבור עורך דין? אם כן אתם צריכים להבין כי החוזה בין אמן חושים ללקוח הוא חוזה מאוד סטנדרטי ועל היקף עבודה קטן. הרי העלות של אמן החושים אינה עולה יותר מאשר כמה אלפי שקלים ובמקרה כזה אין צורך לפנות אל עורך דין שיעבור על החוזה. אנו לא מדברים כאן על קניית בית או עסק אלא על סדר גודל הרבה יותר קטן וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת אם אנו רוצים לפעול בצורה החכמה והטובה ביותר שיש לפחות מבחינת חתימה על החוזה עם עורך דין.

 

האם החוזה והביטוח מייקרים את עלות האמן

אם אתם רוצים ללמוד עוד על נושא הביטוח והחוזה כנסו לאתר https://admagic.co.il ושם תראו מהו אמן חושים ברמה הגבוהה ביותר. עליכם לדעת כי חוזה וביטוח לא מייקרים את עלות האמן וזאת עקב העובדה כי האמן מתמחר את העבודה שלו לאחר שלקח בחשבון את נושא הביטוח והחוזה ואת העלויות השונות שלהם ולכן לא תצטרכו לשלם יותר אם תעשו ביטוח וחוזה.

 

מגן