אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח נסיעות לחו"ל בזול

נוסעים בקרוב לחו"ל? רוצים להרגיש בטוחים לכל אורך הטיול ולדעת שתחזרו בשלום? אם כך, כדאי שתחליטו עוד היום איפה אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל בזול. הביטוח הזה חשוב ובלעדיו לא כדאי לצאת מהארץ, אז למה אתם מחכים?

מה משפיע על מחיר הביטוח?

האמת היא שכאשר מדברים על מחירים של ביטוחים, חשוב להבין שיש לא מעט גורמים שישפיעו על המחיר. איך יכול להיות שהשכן שלכם שילם חצי ממה שדורשים מכם? או שאולי אתם דווקא אלה שמשלמים פחות? האמת היא, שעוד לפני שאתם עושים השוואת מחירי ביטוח, כדאי יהיה להבין מה יכול להשפיע על מחיר הביטוח שלכם לחו"ל:

  • גיל המבוטח – בני כמה אתם ביום הטיסה?
  • מצב בריאותי – האם אתם חולים במחלות כלשהם? האם עברתם ניתוחים או טיפולים מסוימים?
  • עישון ואלכוהול – האם אתם מעשנים או שותים?

איש מבוטח

כמו כן, יש לקחת בחשבון גם את העובדה שנתוני הנסיעה עצמה ישפיעו גם הם על המחירים. האם מדובר על נסיעה שכוללת פעילויות אקסטרים מסוכנות? או שבסך הכול אתם נוסעים לשבוע בפריז? כמו כן, היעד עצמו רלוונטי שכן יש מדינות שבהגדרה, מבחינת חברות הביטוח, נחשבות להרבה יותר מסוכנות.

איך לבחור סוכנות ביטוח?

אחת מהקשיים הגדולים ביותר של כל מי שרוצה לעשות ביטוח, זו השאלה לאיזו חברה לפנות. זה נכון כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל בזול וכאשר מדברים על כל ביטוח אחר ולכן אנחנו יכולים להבין אתכם אם גם לכם יש דילמה בנושא הזה. חשוב לזכור: ממש כפי שאתם לא בוחרים בצורה שרירותית לאיזו חברה של שליחויות בהוד השרון לפנות, כך גם לא כדאי לכם לבחור את חברת הביטוח שלכם בלי שאתם בודקים אודותיה כל מה שאפשר. לדוגמא, האם מדובר על לחברת ביטוח שקיימת כבר שנים? האם זו נחשבת לחברה מומלצת? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות החברה כך יהיה לכם קל ופשוט יותר לבחור אל מי אתם פונים.

 

המלצה חמה: אם ברצונכם לפנק את אחד מיקיריכם, הזמינו לו משלוח פירות עד הבית: https://www.priel4u.co.il

לכל חברת ביטוח יש את התעריפים שלה

מעבר לכל הנתונים שהזכרנו אשר יכולים להשפיע על העלות של הביטוח, כמובן שגם השאלה לאיזו חברה אתם פונים תשפיע על העלות הסופית. בין אם אתם מתלבטים אצל מי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בזול ובין אם אתם רוצים לעשות כל ביטוח אחר, כמובן שיש צורך לבדוק את המחירים אצל כמה חברות שונות. הרעיון הוא אומנם לבחור חברת ביטוח אמינה ורצינית, אך מצד שני, לא בטוח שכדאי יהיה להסכים לשלם כל סכום שדורשים מכם. זה נכון שחברות שיש להן מוניטין של שנים יכולות להרשות לעצמן לגבות מחירים יותר גבוהים אך בהחלט כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים חברה שהמחיר אצלה סביר. אל תוותרו על ביטוח נסיעות לחו"ל כי זה הדבר היחיד שיציל אתכם אם משהו לא יקרה כמתוכנן.

בחירת חברת ביטוח הינה צעד חשוב, שפעמים רבות מתקשר לתכנון הפיננסי שלנו. למידע נוסף על תכנון פיננסי: http://www.haimnatan.com