אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

4 ביטוחים שחשוב לעשות לחברת נדל"ן

יש לך חברת נדל"ן? לא משנה אם עובדים תחתיך רק מספר מצומצם של עובדים או אם מדובר בעשרות ויותר.
כל עוד אתה עומד בראשה של חברה כזו, חשוב שתדע שמעבר לאחריות הגדולה שנמצאת על כתפיך, אתה גם חשוף לסיכונים.
בעלי עסקים רבים ובעיקר, בעלי חברות נדל"ן, השכילו להבין לאחרונה כי עליהם לבטח את העסק.
לעיתים ביטוח נראה עבורנו כהוצאה מיותרת, כי הרי מה הסיכוי שיקרה משהו.
אז דע לך, שלעיתים חברות נופלות בעקבות נפילות הכי קטנות. טוב שהגעת לכאן כדי שתוכל לקבל את המידע אודות 3 ביטוחים שחייבים לעשות אם יש לכם חברת נדל"ן.

  1. ביטוח מבנה

ביטוח מבנה ושאר הביטוחים הנושפים עליהם נרחיב בהמשך הם חלק מביטוח כללי שנקרא ביטוח עסק, הוא כולל בתוכו ביטוחים רבים נוספים שיגרמו לך לישון טוב בלילה, בידיעה שאם חלילה יקרה משהו, אתה מגובה מכל הכיוונים.
ביטוח המבנה מכסה את המשרד שלך במקרה שחלילה נפגע משריפה או ממפגעים שקשורים למזג אוויר ומפגעי טבע שונים.

  1. ביטוח תכולה

מדובר בביטוח זהה לזה שמשפחות רבות מפעילות בבתיהן. כשמדובר בעסק, ביטוח זה מכסה מצבים שבהם נגרם נזק כלשהו לתכולה של המשרד. התכולה יכולה להיות שולחנות משרד, מחשבים (כל דבר שנכנס תחת קטגוריה של ריהוט).
אנחנו ממליצים לבקש מסוכן הביטוח להפעיל ביטוח תכולה מקיף כדי לישון באמת טוב בלילה עם שקט נפשי.

 

  1. ביטוח אחריות מקצועית לעסק

אנו רואים חשיבות בכל הביטוחים לעסק, אבל על הביטוח הנוכחי אנחנו שמים דגש מכיוון שהוא הביטוח שמופעל הכי הרבה פעמים בחברות נדל"ן.
ביטוח זה מכסה את העובדים בעסק במידה ולקוח בוחר לתבוע אותם על רשלנות מקצועית. הביטוח הזה מאפשר כיסוי כספי נרחב בהתאם לגבולות האחריות שרכשת בפוליסה.

  1. ביטוח חבות מעביד

ביטוח זה עוסק בעובדים שלך. בין אם יש לך בחברה מספר מצומצם של עובדים ובין אם אתה מעסיק מספר רב של עובדים, אתה חייב שיהיה לך את הביטוח הנוכחי. כל בעל עסק מחויב לרכוש את ביטוח זה מכיוון שהוא צריך להגן על העובדים שלו.
מדובר במצב שבו אחד העובדים נפצע או חס וחלילה, במקרים חריגים, מת, במהלך עבודתו, הביטוח לא יכול לחסוך את עוגמת הנפש, אבל הוא כן יכול לחסוך הוצאות כבדות.
לעיתים, בחברות נדל"ן רבות, עובדים תובעים את המעסיק בעקבות מצב של פציעה, כדי לקבל את התגמולים שמגיעים להם. ביטוח מסוג זה יאפשר לך שלא לשלם מכיסך עבור ההוצאות הללו, הביטוח יעשה זאת בשבילך.
הביטוח מקנה לך שקט נפשי, כבר אמרנו?

כעת כשאתה מודע ל-4 הביטוחים שחשוב שתעשה בחברת הנדל"ן שלך, כל שנותר לך זה להתקשר לסוכן הביטוח, להדפיס את המדריך שלנו ולתאם אתו פגישה.

 

מבנה מבוטח