אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח בריאות פרטי לעובדי החברה – האם זה משתלם לעסק שלך?

כל אחד מתושבי מדינת ישראל זכאי לקבל שלל שירותי בריאות על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. החוק מגדיר בצורה מדויקת מהם שירותי הבריאות שאזרחי ישראל זכאים לקבל, וקובע מה יהיו תעריפי התשלום עבור הביטוח שנגבים על ידי המוסד לביטוח לאומי.

כל אחד מתושבי מדינת ישראל זכאי להיות רשום בקופת חולים אחת על פי בחירתו, בלי קשר לגילו או למצבו הבריאותי, ודרך הקופה הוא אמור לקבל את כל שירותי הבריאות הכלולים בסל הבריאות בהתאם לשיקול דעת רפואי, במרחק סביר ממקום מגוריו, תוך זמן סביר ובאיכות מספקת.

 

ביטוח בריאות פרטי

ישנם לא מעט ישראלים שלא מסתפקים בסל הבריאות הבסיסי אותו מציעה מדינת ישראל לאזרחיה ובוחרים לרכוש בנוסף לו גם ביטוח בריאות משלים מקופת החולים שלהם, ו/ או ביטוח בריאות פרטי מאחת מחברות הביטוח הגדולות.

כל חברות הביטוח במשק מציעות פוליסות שונות של ביטוח בריאות פרטי, כאשר המחיר משתנה על פי גיל המבוטח ומצבו הבריאותי כמובן. תמורת תשלום חודשי קבוע המבוטח יהיה זכאי לקבל שירותי בריאות נוספים שלא כלולים בסל הבריאות תמורת השתתפות עצמית נמוכה יחסית למחיר המקורי של השירות או הטיפול.

 

ביטוח בריאות קבוצתי

כולם מכירים את הכלל הכלכלי הברור מאליו שלקבוצה גדולה של אנשים יש כוח צרכני וכלכלי גדול יותר מזה של אדם פרטי. מסיבה זו ישנן לא מעט חברות וגופים גדולים במשק המציעות לעובדיהן לרכוש דרך החברה ביטוח בריאות פרטי.

כל יועץ אסטרטגי מתחיל יוכל להסביר לכם שקבוצה גדולה של לקוחות, כזו שרק חברה גדולה יכולה להביא, תקבל ככל הנראה הצעה זולה יותר, שתכיל כיסוי ביטוחי איכותי ורחב הרבה יותר מזה שיקבל אדם פרטי שיפנה לאותה חברה בדיוק. ביטוח בריאות קבוצתי דומה מאוד לביטוח בריאות פרטי, אך כמעט בכל המקרים מדובר על פוליסת ביטוח טובה הרבה יותר.

 

היתרונות של ביטוח בריאות קבוצתי

לביטוח בריאות קבוצתי יש כמה יתרונות משמעותיים, אספנו כאן עבורכם שניים עיקריים מתוך שלל היתרונות:

  1. חיסכון כלכלי משמעותי – ביטוח קבוצתי לעובדי החברה יחסוך להם סכומי כסף גדולים מההוצאות השוטפות בכל שנה בזכות כוח הקנייה הגדול.
  2. אין צורך בהצהרת בריאות – ביטוח קבוצתי נחשב להסכם רכש רב שנתי בין החברה לחברת הביטוח. מסיבה זו עובדי החברה פטורים מלמלא טפסים והצהרות בריאות ומצבם הבריאותי לא משנה.

 

לסיכום

אם יש לכם יותר מ- 50 עובדים, תוכלו לפנות לחברות ביטוח, לערוך השוואת מחירים, ולסגור עבור העובדים שלכם עסקה שתסדר להם פוליסת ביטוח מצוינת במחיר אטרקטיבי. החיפוש והטיפול בעניין אולי ידרשו מכם זמן ומאמץ, אך אין ספק שתרוויחו את הערכת העובדים, תשפרו את התנאים שלהם ובכך תקבלו מהם תפוקה גדולה יותר, ותהפכו את החברה שלכם למקום עבודה אטרקטיבי ומבוקש.

ביטוח בריאות