אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

פספורטכארד – ביטוח הנסיעות הראשון שמשלם במקום

נתקעתם בחו"ל כאשר אתם זקוקים לקבלת טיפול רפואי? אם בעבר התרגלתם לבירוקרטיה קשה אל מול חברת הביטוח, בזכות פספורטכארד תוכלו להתנהל בקלות ובמהירות. כיצד? כל הפרטים.

ביטוח נסיעות בחו"ל – בירוקרטיה אל מול חברות הביטוח בכל הקשור לתביעות

תביעות ביטוח באשר להזדקקות רפואית בחו"ל היא ללא ספק אחת הבעיות הגדולות עמן נתקלים ישראלים רבים, בייחוד כאשר מדובר במקרי חירום בה נדרש התערבות מהירה של חברת הביטוח. אין עוררין על כך כי עד לכניסתה של חברת פספורטכארד לשוק הביטוח, ישראלים רבים חוו עוגמת נפש רבה כתוצאה מהתמודדות מול חברות הביטוח, זאת משום שנאלצנו להוציא כסף מכספנו בעבור הטיפול הרפואי ולאחר מכן להגיש תביעה לחברת הביטוח בהגעתנו לארץ. אולם, כעת ניתן לומר בבירור כי עולם הביטוח עבר מהפכה של ממש – וכל זאת בזכות פספורטכארד, ביטוח הנסיעות הראשון שמשלם במקום.

מטוס בין בניינים

ביטוח בחו"ל באמצעות פספורטכארד

פספורטכארד נחשבת כיום לחברת הביטוח המובילה בישראל, ולא בכדי. למעשה, פספורטכארד גרמה למהפכה של ממש בכל מה שהכרנו לגבי ביטוח בחו"ל: החברה מאפשרת באמצעות כרטיס טעינה לשלם בעבור כל טיפול רפואי בחו"ל, וזאת ללא השתתפות עצמית. החברה, אשר חרטה על דגלה את דגל החדשנות בביטוח מאפשרת לקהל המבוטחים שלה לבטח את עצמם באמצעות מגוון של פוליסות בעבור כל מצב רפואי, כמו גם בעבור מצב שבו המזוודה נאבדה ויש צורך ברכישה של ציוד נדרש. למעשה, החדשנות בחברה נובעת מהעובדה כי הכרטיס הנטען אותו ניתן לאסוף בשדה התעופה מאפשר בשיחת טלפון אחת לבצע מספר רחב של פעולות, וזאת מבלי להתעסק עם חבלי הבירוקרטיה הקשים הידועים בתחום הביטוח וביטוח הנסיעות בחו"ל בפרט.

לא נוסעים לחו"ל ללא פספורטכארד

כאמור, בשנים האחרונות אנו עדים למפכה של ממש בתחום הביטוח וכל זאת בזכות חברת פספורטכארד הישראלית אשר מאפשרת לכל קהל מבוטחיה לקהל את הביטוח המקיף והטוב ביותר, כמו גם הזמין ביותר. החברה מעמידה לרשות קהל המבוטחים מוקדנים אשר זמינים 24/7 לכל שאלה או תהייה, כמו גם מאפשרת לרכוש את ביטוח הנסיעות עוד בשדה התעופה. הכרטיס החכם של פספורטכארד, אשר נראה בדיוק כמו כרטיס אשראי טעון מראש ומאפשר לבצע שלל רחב של  פעולות, וזאת כדי שהמבוטחים לא יצטרכו להוציא כסף מכיסם וללא השתתפות עצמית בכל הליך רפואי אותו יקבל המבוטח בזמן השהייה בחו"ל. למעשה, פספורטכארד מאפשרת לכל אדם בכל מצב רפואי לרכוש פוליסה המותאמת בדיוק לצרכים שלו כמו גם לתקציב, וזאת כדי שתוכלו לצאת לנופש בחו"ל בראש שקט ובידיעה ברורה כי במידה ואכן תתרחש בעיה רפואית או שמא נזק לרכוש, תוכלו להיות מכוסים מכל כיוון. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? היכנסו לאתר של החברה בכתובת https://www.passportcard.co.il, השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.