אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח ועד בית מיד עם הקמת ועד בניין

עוברים לבניין חדש מהקבלן? ובכן, עליכם לקיים אספת דיירים מיידית לצורך רכישה של ביטוח ועד בית. כל הפרטים – במאמר הבא.

עוברים לבניין חדש? עליכם לבצע רכישה של ביטוח

ועד בית

אין כל ספק כי מעבר לבניין חדש אשר נבנה מהווה התרגשות עצומה ומלחיצה במיוחד, אולם רבים לצערנו אינם מודיעם לעובדה כי כניסה לבניין דיירים חדש מחייבת בראש ובראשונה רכישה של ביטוח ועד בית, ללא דיחוי. ככל שהרכישה תידחה, כך עשויים למצוא את עצמם ראשי וועדי הבית החדשים חשופים לתביעות כתוצאה מנזקים אשר התרחשו בבניין, כאשר בלא מעט מן המקרים מדובר בתקלות נפוצות אשר מתרחשות ממש בשלבים הראשונים של הבניין כתוצאה מבנייה לא מדויקת ואשר לא בעלת תו תקן. בנוסף, חשוב לזכור כי לעיתים נכנסים לבניין דיירים עוד במהלך השיפוץ מה שעלול לסכן את הדיירים באופן משמעותי, כאשר מחקרים אשר נעשו בתחום העלו כי הסיכון לפגיעה עולה בעשרות אחוזים. לכן, הדבר החשוב ביותר בעת כניסה לבניין חדש הוא כינוס דיירים, החלטה על וועד הבית ומיד לאחר מכן רכישה של ביטוח ועד בית.

איש ועד

ביטוח וועד בית – מהו כולל?

ביטוח וועד בית מוענק בעבור מי שהוגדר כראש וועד הבית, ונועד לכסות מבחינה ביטוחית כל אספקט אשר עשוי להתרחש בבניין ולהיות מוטל על הוועד, מתוקף סעיף 65 לחוק אשר קובע כי כל נזק אשר נגרם לאדם או לרכוש יהיה באחראיות וועד הבית, כאשר הסכומים יכולים להאמיר גם למיליוני שקלים. מדובר בכיסוי אשר ניתן בהתאמה אישית לצרכים, כאשר ניתן גם לבצע הרחבות של כיסוי בעבור נזקים בלתי תלויים כדוגמת פינוי הבניין בעקבות שריפה, נזקים אשר מתרחשים למבנה כתוצאה מליקויי בנייה ועוד, כל זאת כאמור בהתאם להחלטה שלכם וכן לייעוץ מקצועי אותו תקבלו. חברה מובילה בתחומה אשר תעניק לכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר היא חברת ביטוח וועדים אשר מהווה את חוד החנית בענף.

רכישת ביטוח ועד בית באמצעות חברת ביטוח וועדים

לאחר שהחלטתם על מי ישמש כוועד הבית, עליכם להתקשר עם נציגי חברת שניידר אשר היא בעלת מוניטין של שנים רבות בענף. החברה, אשר חרטה על דגלה לספק שירות ביטוח מתקדמים אשר מתקיימים תחת קורת גג אחת מאפשרת לכם להיות בראש שקט כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר בעבורכם, כאשר החברה מציעה מגוון רחב של פוליסות וועד בית אשר הן חיוניות כמו גם מותאמות באופן אישי לצרכים, בשקיפות מלאה ובמיומנות חסרות פשרות. מעוניינים לקבל הצעת מחיר ולתאם פגישת ייעוץ עם נציגי החברה? צרו קשר כבר עכשיו באמצעות האתר בכתובת https://www.building-ins.co.il וזאת בכדי לבטח את עצמכם מפני כל צרה אשר תבוא בעת מגורים או שהייה בבניין משותף.