אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם ביטוח בריאות כולל גם מוצרים אורטופדים

לפעמים כל מה שצריך בשביל להרגיש טוב הרבה יותר זה רק תמיכה נכונה – ולמעשה זה בדיוק מה שמספקים מוצרים אורטופדיים שונים.

מטרתם של אביזרים אורטופדיים היא לתת מענה לבעיות בחלקים שונים בגוף שלנו בהתאם לבעיה ממנה אנחנו סובלים.

חשוב מאוד להקפיד על רכישה של אביזרים איכותיים בלבד תוך התאמה בין האביזר, הגוף שלנו והבעיה עימה אנחנו מתמודדים.

 

אביזרים אורטופדיים – האם הם כלולים בביטוח בריאות?

ברוב קופות החולים ישנה זכאות לאביזרים אורטופדיים במסגרת ביטוחים משלימים, במקרים מסוימים תוך השתתפות עצמית והגבלה מסוימת של כמות האביזרים אותם ניתן לרכוש דרך הקופה. בדקו את המצב בקופת החולים שלכם ומה הביטוח שלכם מזכה אתכם.

 

מדרסים לרגליים

אחד מהמוצרים האורטופדיים הנפוצים ביותר הם מדרסים לרגליים. מדובר למעשה בסוליות נעליים המותאמות במיוחד לכף הרגל ומקבלות את צורתה ככל שפוסעים בהם יותר. המדרס משפר את היציבה שלנו ומחלק באופן נכון את המשקל שלנו על הקרקע, ובאמצעות כך חוסך בעיות שונות כגון שחיקות סחוסים, בלימת זעזועים וכאבי עומסים בכף הרגל.

 

סוגי מדרסים אורט לרגליים

ישנם מספר סוגים של מדרסים  ברמות קשיחות שונות אותם יש להתאים לרגל של הפציינט, למשקלו ולבעיה ממנה הוא סובל. אלה הם סוגי המדרסים העיקריים:

  1. מדרס ביומכני

נועד למטופלים הסובלים מבעיות יציבה שונות כגון פלטפוס או קריסה פנימית של העקב. מדרס ביומכני מקבע את הרגל, ולכן מתאים גם לספורטאים המעוניינים בתמיכה נוספת בכף הרגל. זהו מדרס קשיח יחסית.

 

  1. מדרס אורטופדי

מדרס המיועד לטפל בבעיות אורטופדיות שונות ברגל ומותאם באופן אישי למאפיינים של כף הרגל ולבעיה ממנה סובל הפציינט.

 

  1. מדרס לדורבן

מדרס לדורבן לרוב יותאם במקרים בהם מטופל אובחן בדלקת בכרית כף הרגל. בעיה זו נקראת "דורבן העקב" ומכאן שמו של המדרס. מטרתם של מדרסים אלו היא לשחרר את הלחץ העודף על העקב בשל הבעיה בכרית כף הרגל, לספק תמיכה ברצועה ולהפחית באופן משמעותי כאבים.

 

  1. מדרסי שעם

מדרס המיועד בעיקר לחולי סוכרת הסובלים מכיבים ופצעים ברגליים. המדרס סופג ביעילות רבה זיעה ברגליים והוא רך ומונע היווצרות פצעים שונים.

 

  1. מדרס לתיקון גובה

מדרס המיועד לבעיות רפואיות או אסתטיות. המדרס "מתקן" הבדלי גובה בין הרגליים שנוצרו כתוצאה מפגם מולד או כל בעיה אחרת.

  1. מדרס ספורט

מדרס המיועד לספורטאים ועשוי לרוב מחומרים גמישים באופן יחסי. מדרסי ספורט מתאימים לתחרויות ואימונים לפי סוג הספורט, מבנה רגלו ומשקלו של המטופל וכן הבעיה ממנה הוא סובל. למשל, ישנם מדרסים המיועדים לריצה ונותנים מענה לבעיות ביומכניות שונות.

 

מגוון מוצרים אורטופדיים בפארמה פלוס

בחנות פארמה פלוס בתל אביב תוכלו למצוא מגוון מוצרים אורטופדים במחיר מבצע שיתנו מענה לבעיה ממנה אתם סובלים. החל מאביזרי אורתופדיה לרגל כגון מדרס אורטופדי וכלה ברצועות תמיכה לגב, בטן, מגנים אלסטיים ועוד.

 

משפחה ממוגנת