אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם צריך ביטוח להשכרת ציוד לאירועים?

יום ההולדת של הילדים הגיע ואתם רוצים לחגוג בפארק הקרוב לבית. השנה החלטתם לארגן את הכל בעצמכם, ולהביא את כל הציוד באופן עצמאי. דאגתם למחצלות, כסאות, שולחנות ומתקנים מתנפחים לילדים, תחמתם את האיזור בשרשרת בלונים נהדרת, והנה האורחים מתחילים להגיע. רגע לפני שהם מתיישבים על הכסא חשוב לשאול – האם צריך ביטוח להשכרת ציוד לאירועים?

"יהיה בסדר, מה כבר יכול לקרות?"

לצערנו, תרבות ה"יהיה בסדר" היא חלק שבשגרה עבורינו, הישראלים. התשובה לכל שאלה כמעט היא "יהיה בסדר", ואנחנו לא מרבים להשקיע מחשבה במה יקרה אם פעם אחת, חס וחלילה, יהיה לא בסדר. בדיוק בגלל הסיבה הזו חשוב להשכיר ציוד מחברה שיש לה ביטוח להשכרת ציוד לאירועים.

תחשבו שאת המחצלות, הכסאות, השולחנות והמתקנים המתנפחים השכרתם מחברה שאין לה ביטוח להשכרת ציוד לאירועים. קיבלתם את הציוד, פיזרתם אותו במתחם, והנה לכם המסיבה המושלמת.

אבל חשבו על מצב שבו, חס וחלילה, אחד הכסאות הוא בעל רגל לא יציבה שעלולה להישבר בכל רגע, ומי שישב על אותו הכסא עלול ליפול ולקבל מכה הגונה. דמיינו סיטואציה שבה נמצא חלק מסוכן כלשהו על המתנפחים, כמו בורג או סיכה, שעלול לפצוע את אחד הילדים. (טיפים לארגון ותכנון יום הולדת לילדים – מקור ראשון).

ילד יום הולדת

האם צריך ביטוח להשכרת ציוד לאירועים?

במקרים כאלו, התשובה ברורה. במצב שבו אחד האורחים שלכם או אתם נפגעתם מציוד שהשכרתם, ובמידה ולא קיים ביטוח להשכרת ציוד לאירועים  – הסיטואציה כבר הופכת להיות הרבה יותר מורכבת. קיום ביטוח להשכרת ציוד לאירועים תכסה את האורחים שלכם ואתכם בכל מקרה בהם הציוד המושכר הוא בעל פגם או נמצא כי הוא לא מתאים לשימוש שלכם.

חברות ההשכרה לציוד האירועים, ככל חברה הנותנת שירות, עושות כל מאמץ על מנת להימנע ממצבים כאלה. כמובן שהאידיאל הוא לספק עבורכם ציוד ברמה הגבוהה ביותר, ללא פגמים וללא חשש. אך כמו שאנחנו יודעים, אין לדעת מה יקרה בשום מצב, ולכן בכל מקרה חשוב להיות מכוסים על ידי ביטוח מתאים.

"תודה רבה על האירוח, היה נהדר!"

התגובות שאתם רוצים לקבל בסוף האירוע הן כמובן תגובות חיוביות, שיאשרו לכם שהאירוע שלכם היה מוצלח ועבר ללא תקלות, וגם אם היו תקלות – אז לפחות יש עליהן ביטוח.

אין הרגשה טובה יותר מלעבור אירוע בצורה מוצלחת וכיפית, ולהבטיח את ההנאה שלכם ושל כל האורחים שלכם. רק השכרת ציוד מחברה שיש לה ביטוח להשכרת ציוד לאירועים יכולה להעלות את הסיכויים שדבר כזה יקרה גם באירוע שלכם, ותוכלו לחגוג בשקט ובלי חששות.

מחפשים ציוד לאירועים?

השכרת ציוד לאירועים היא דרך מעולה להעביר את האירוע שלכם בכיף ועם ציוד מעולה ומקצועי. בחברת IDANS מציעים לכם מגוון ציוד לאירועים מכל הסוגים. היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט שלהם או צלצלו ל-0525602602, ושיהיה המון מזל טוב!

להלן עוד 5 טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל למאמר בנושא – כנסו לכאן.