אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך תדעו מהו הביטוח הכי משתלם לחופשה בחו"ל? 

כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רוכש את הביטוח המשתלם ביותר לחופשה הבאה שלו בחו"ל. הרי זה ידוע, חופשות מחוץ לארץ גורמות לנו לפתוח את הארנק ולהוציא לא מעט כסף על מלונות, בתי קפה ומסעדות והרשימה עוד ארוכה. כדי להקל עליכם בבחירה נכונה של ביטוח משתלם לחופשה הבאה שלכם, יצאנו לבדוק את כל הפרטים וחזרנו עם מדריך מקיף בנושא. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים.

 

איך בדקנו עבורכם את כל הפרטים?

כדי שתוכלו לדעת איך אפשר לבדוק מהו הביטוח המשתלם ביותר לחופשה שלכם בחו"ל, היינו צריכים לפנות אל כל מיני אנשים שסגרו לאחרונה ביטוח אל מול חברות שונות. שכן, הם אלו שמכירים את התחום באופן מעמיק.

הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט שביקש לקבל פניות מאנשים שעונים על קריטריון זה (מי שסגרו ביטוח משתלם לחופשה). פנו אלינו לא מעט אנשים, משפחות עם ילדים, רווקים, זוגות ועוד, שציינו בפנינו את הדרכים שלהם למציאת ביטוח משתלם. ריכזנו את הכול והפכנו את ההמלצות למדריך.

 

 איך תדעו מהו הביטוח הכי משתלם לחופשה בחו"ל? – השלב ה – 1

כדי שתוכלו לדעת מהו הביטוח המשתלם ביותר עבורכם לחופשה הבאה שלכם, אתם צריכים לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחול. אנחנו יודעים מה עובר לכם כעת בראש.

יש לכם גם ככה הרבה דברים לארגן ולסדר לקראת החופשה, מה עכשיו השוואות מחירים? אז תדעו שמרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שאם הם היו לוקחים את ההצעה ה – 1 שניתנה להם, הם היו משלמים הרבה יותר. אז כדאי שתיישמו את השלב הזה ואת אלו שיבואו אחריו.

 

איך תדעו מהו הביטוח הכי משתלם לחופשה בחו"ל? – השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לכתוב את המחירים שהוצעו לכם על ידי חברות שונות. כך שאם חברה X  הציעה לכם למשל ביטוח בעלות של 3 דולר ליום, עליכם לכתוב זאת בטבלה ולציין את שם החברה וכך הלאה. ההמלצה היא לשוחח עם 3 חברות לפחות ולבדוק איזו חברה הציעה לכם את ההצעה הטובה ביותר.

 

איך תדעו מהו הביטוח הכי משתלם לחופשה בחו"ל? – השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לערוך בירור מקיף אודות החברה שהציעה לכם את המחיר הטוב ביותר. שכן, העלות היא לא הכול. עליכם להיות בטוחים כי מדובר בחברה מומלצת שעומדת במילה שלה ותספק לכם את השירותים שאתם זקוקים להם. את הבירור הזה ניתן לבצע באמצעות פלטפורמות שונות, למשל:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תדעו מהו הביטוח הכי משתלם לחופשה הבאה שלכם בחול. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמצאו את הביטוח הטוב, המקיף וכמובן, הזול ביותר. שיהיה לכם בהצלחה.

 ביטוח נסיעות