אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם ביטוח תאונות אישיות מכסה החלקה במקלחת

בין אם חלילה החלקתם באמבטיה, במטבח או בסלון הבית, ייתכן שאתם זכאים לפיצויים כספיים מחברת הביטוח. בכדי לברר באם אתם זכאים או לא, תמיד יהיה צורך להפעיל את חוקרי הביטוח, שמצידם תמיד יעשו הכול בכדי להגיע לאמת ולהבין את הסיטואציה שאירעה.

מחפשים אחר מדריך מלא לתאונות אישיות? ובכן, החלקה באמבטיה בבית היא אכן כלולה ברשימה הארוכה של תאונות אישיות פוטנציאליות ברחבי הבית. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא קיימת בעולם פוליסה אחידה לביטוח תאונות אישיות.

אם פוליסות מסוימות יכללו את ההחלקה באמבטיה ברשימת התאונות האישיות שעליהן ניתן לקבל פיצוי כספי, פוליסות אחרות עשויות שלא לכלול את הסעיף הנ"ל. כל מה שצריך לדעת על החלקה במקלחת, חלילה:

 

מה כוללות פוליסות ביטוח לתאונות אישיות בד"כ?

חשוב לדעת כי ברוב המקרים, קיימים הבדלים לא קטנים בין הפוליסות שחברות הביטוח מציעות לכם.

ואנחנו מדגישים, התמונה היא לא כך מטעמי נוכלות, חלילה. זה פשוט בגלל שכל אחד מאיתנו עשוי להיות חשוף לתאונות אישיות מסוגים אחרים, מה שמחייב את חברות הביטוח להתאים ללקוחות שלהם פוליסות ביטוח תאונות אישיות בהתאמה אישית.

כמובן, זה גם בא לטובת הלקוח במרבית מהמקרים. אם חלילה החלקתם באמבטיה, ייתכן שאתם באמת זכאים לכספי פיצויים מחברת הביטוח, אבל אין ספק שאתם תצטרכו לקחת בחשבון מספר דברים במקביל.

קודם כל, אתם צריכים לקחת בחשבון שחוקרי הביטוח יגיעו אליכם הביתה, יחקרו אתכם, יחקרו את זירת ההחלקה, יבדקו אם התקנתם אמצעים ופתרונות נגד החלקה באמבטיה ועוד.

 

כיצד מונעים החלקה באמבטיה? על פי חברת I SHOWER

התייעצנו עם חברת I SHOWER לגבי הנושא הזה של פתרונות החלקה במקלחת, ואלו התשובות שקיבלנו:

חברת I SHOWER מסרה לנו שניתן להתקין בחדרי רחצה ובמקלחונים אמצעים נגד החלקה מסוגים שונים, כאשר תמיד יהיה ניתן להתאים את הפתרון למקלחת עצמה ולאנשים שמתקלחים בה. על פי חברת I SHOWER – מקצוענים של 20 שנים בתחום התקנת מקלחונים, ישנם פתרונות מסוגים שונים ורבים של אנטי החלקה, כולל למשל התקנה של אגנית.

אגניות הן למעשה משטח מחוספס ומוגבה, שמותקן על רצפת המקלחון שלכם. בנוסף להתקנה של אגנית למקלחון, ניתן גם לרכוש סרטי הדבקה מחוספסים אשר אמורים למנוע החלקות באמבטיה.

 

לא מתפשרים על בטיחות – התקנת פתרונות נגד החלקה במקלחת

אם אתם צריכים סיוע נוסף בנושא זה של התקנת פתרונות נגד החלקה בחדר הרחצה, אתם מוזמנים לפנות לצוות המקצוענים של חברת I SHOWER, שמצידם יעשו תמיד הכול בכדי להתאים בעבורכם פתרון אידיאלי. לחץ כאן עבור פרטים נוספים בנושאים של התקנת מקלחונים, פתרונות נגד החלקה במקלחת ועוד.

בהצלחה, אל תתפשרו על מקלחת טובה בסוף היום, אבל יותר חשוב מכך, אל תתפשרו על הבטיחות שלכם!

 

סטטוסקופ בבועה ביד