אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח נסיעות כשטסים או נוסעים לחו"ל

לפני כל נסיעה לחו"ל, אחד הדברים שאנחנו צריכים לדאוג להם הוא ביטוח נסיעות. משום שהביטוח הרפואי שיש לנו בישראל אינו תקף ברגע שיוצאים את גבולות המדינה, אנחנו צריכים לרכוש ביטוח נסיעות שיספק גם כיסוי למקרים של הוצאות רפואיות במקרה הצורך, וגם במקרים חריגים יותר של איתור וחילוץ מהמקום שבו אנחנו נמצאים לצורך קבלת טיפול מתאים. בנוסף, ביטוח נסיעות יכול לספק גם כיסוי עבור כבודה שאבדה וכן עבור ציוד יקר שאנחנו לוקחים איתנו ונגנב מאיתנו.

למרות שנראה שכל הביטוחים השונים מספקים פחות או יותר את אותו כיסוי, יש מספר דברים חשובים שצריך לדעת לפני שמחליטים איפה כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל:

ראשית, חשוב להדגיש כי חו"ל הוא כל מקום מעבר לגבולות המדינה, ולא משנה אם הגעתם לשם בטיסה או ברגל. זה אומר שגם סיני לצורך העניין היא חו"ל, למרות שהנסיעה אליה נראית כהמשך ישיר של הכביש שיוצא מאילת דרומה. גל התיירות ששוטף את סיני בשנים האחרונות העלה את המודעות גם לרכישת ביטוח נסיעות לסיני, אולם יש עדיין לא מעט שחושבים לוותר עליו מתוך מחשבה שבמקרה הצורך הם יגיעו לאילת. כדאי לציין שלא תמיד ההגעה לאילת, למרות הקרבה, היא מהירה וקלה, ודאי לא במצב רפואי ירוד או עם פציעה מסוימת. לכן, גם אם מדובר ביעד קרוב, ביטוח נסיעות זה לא המקום לחסוך בו.

ההיצע של הסוכנים שניתן לערוך דרכם ביטוח נסיעות לחו"ל הוא די גדול ועלול ליצור בלבול ביחס למה שדרוש שיהיה בפוליסה. אולם, בין שלל האפשרויות האפשרות של פספורטכארד היא ככל הנראה הנוחה והמשתלמת מכולם. פספורטכארד הוא בעצם סוג של כרטיס אשראי נטען, שניתן להשתמש בו לתשלום עבור הוצאות רפואיות או לרכישה של ציוד, בהתאם לפוליסה שרכשתם. בגלל שהכרטיס טעון בכסף מזומן, למעשה נחסך מכם התהליך הבירוקרטי של הגשת מסמכים והמתנה לקבל ההחזרים. במקרה הצורך, הכרטיס פשוט נטען ואפשר לשלם או להוציא באמצעותו כסף מזומן.

היתרון הגדול של פספורט קארד, מעבר לשימוש המידי, הוא הזמינות והקלות בהם ניתן לקבל את השירות. מזינים פרטים באתר פספורט קארד, מאשרים, והכרטיס ימתין לכם לפני הנסיעה כאשר עליו הפוליסה שרכשתם בהתאם ליעד ומטרת הנסיעה. גם במקרה שצריך להגיש תביעה, התהליך בפספורט קארד הוא פשוט ויעיל, משום שהוא נעשה באופן מידי – יוצרים קשר עם המוקד, הכרטיס נטען בסכום הדרוש… וזהו. אתם יכולים להמשיך את הטיול שלכם בראש שקט.

הכיסוי שמציעה פספורטכארד מגיע עד לסכום של 5 מיליון דולר, מספיק לכל הדעות עבור טיפול או אשפוז חירום כפוי בחו"ל, וכן לכל הוצאה רפואית או כללית אחרת. בפוליסה של פספורטכארד גם אין השתתפות עצמית עבור הוצאות רפואיות, מה שמקצר עוד יותר את התהליך כולו.

נוסף על העניין הרפואי, פספורטכארד מציעה גם כיסוי עבור כבודה שאבדה או מתעכבת בחברת התעופה (ואז צריך לקנות ציוד בסיסי שישמש אתכם עד שהכבודה תגיע), עבור ציוד יקר כמו מחשב או טאבלט במקרה של גניבה, וגם עבור קיצור או ביטול הטיול מכל סיבה שהיא, תלוי בהרחבה שרכשתם.

כל התהליך, החל מרכישת הביטוח והכרטיס ועד למימושה של הפוליסה, הוא פשוט, אינטואיטיבי וקצר יחסית כדי שתוכלו לחזור במהירות האפשרית ליהנות מהטיול שלכם בראש שקט. בכל מקרה קיים גם ליווי של נציג החברה (ובמקרה הצורך גם רופא), במוקד טלפוני שפעיל 24/7 ובו אפשר לקבל ייעוץ והנחיות מדויקות כיצד לפעול בכל מקרה.

בין אם אתם נוסעים ליעד קרוב או רחוק – פספורט קארד הוא הפתרון הטוב ביותר כדי לישון בשקט בלילה לפני, בזמן ואחרי הטיול שלכם. נסיעה טובה!

מחפשים טיפים נוספים על סיני? כאן זה המקום https://sinai.fb-group.co.il