אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח נסיעות לחו"ל לפי מצב רפואי

נסיעות לחו"ל יכולות להיות חוויות מרגשות ומעשירות, שמאפשרות לחקור תרבויות חדשות, ליהנות מטעמים לא מוכרים וליצור זיכרונות לכל החיים. עם זאת, כשמגיעים למדינה זרה, חשוב להיערך לכל תרחיש אפשרי, לרבות מצבים רפואיים. ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב למדי כדי להבטיח שאתם מוגנים במקרה של בעיות רפואיות בלתי צפויות. אבל האם ידעתם שסוג הכיסוי יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם למצבכם הרפואי הנוכחי?

 

כיסוי לפי מצב רפואי

אם אתם מתמודדים עם מצב רפואי קיים כמו למשל סוכרת, מחלות לב או אסטמה, חשוב לבחור ביטוח לחו"ל לפי מצב בריאותי שתואם את מצבכם הנוכחי. כמו כן, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטיות עשויות שלא לספק כיסוי הולם לתנאים הרפואיים איתם אתם מתמודדים, ולכן ייתכן שיהיה עליכם להרחיב את הביטוח כך שהוא ייתן מענה ראוי למצבכם הרפואי.

מצב רפואי

שירותי רפואה דחופה

במקרה חירום רפואי, אתם רוצים להחזיק בפוליסה המכסה הוצאות אשפוז, ניתוחי חירום ושירותי אמבולנס. כמו כן, למדינות שונה עשויות להיות מגבלות משתנות, לכן הקפד לעיין בפרטים אלה בקפידה. חשוב להבהיר, שירותים של רפואה דחופה מכוסים במקרים רבים גם תחת פוליסות סטנדרטיות, אך במידה ומקרה החירום הרפואי נובע ממצב רפואי קיים, ייתכן שפוליסה רגילה לא תכסה את ההוצאות הללו.

 

כיסוי במקרה של הריון

הריון בהחלט נמנה תחת ההגדרה של מצב רפואי קיים שיש לתת לו חשיבות מיוחדת בביטוח הנסיעות לחו"ל. כמו כן, פוליסות סטנדרטיות במקרים רבים יעניקו כיסוי להריון בשלב מוקדם, אך בשלבים המתקדמים יותר עולה צורך בהרחבה ייעודית כדי לקבל מענה לצרכים הרפואיים השונים שעלולים להיווצר בעת שהייה בחו"ל.

הריון

כיסוי של חזרה לארץ

במקרה מצער של מחלה או פציעה חמורה, ייתכן שיעלה צורך מידי לחזור לארץ כדי לקבל טיפול מתאים. ביטוחים רבים נותנים מענה לכך גם ללא הרחבות שנוגעות למצב קיים, אך מקרים בהם הצורך בחזרה ארצה עולה כתוצאה ממצב רפואי קיים, סביר להניח שפוליסת ביטוח רגילה לא תספק כיסוי לכך.

 

אלרגיות ובעיות הקשורות למזון

אם יש לכם אלרגיות חמורות או הגבלות תזונתיות ייחודיות עקב מצב רפואי קיים, חפשו ביטוח נסיעות לחו"ל שיספק מענה לכך ויעניק כיסוי מתאים. חשוב לזכור, הוצאות רפואיות עבור מצבים כאלו יכולות להצטבר לידי סכומים גדולים מאוד, כאלו שלא כדאי לקחת את הסיכון שתצטרכו לשלם בכוחות עצמכם.

 

ביטוח לחו"ל לפי מצב רפואי – דאגו לכיסוי הולם

בחירת ביטוח הנסיעות המתאים בהתאם למצבכם הרפואי היא חיונית כדי להבטיח נסיעה נטולת דאגות. לא משנה אם אתם טסים לחופשה, ביקור משפחתי, עבודה או כל מטרה אחרת – היו מוכנים לכל תרחיש. לשם כך, קראו בעיון את פרטי הפוליסה, שאלו שאלות וקבלו החלטה מושכלת כדי לשמור על בריאותכם ועל שקט נפשי בחו"ל. עם הכיסוי הנכון, אתם יכולים לטוס בביטחון, בידיעה שאתם מוגנים בכל מקרה חירום רפואי.

ביטוח נסיעות