אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ביטוח נסיעות לחו"ל – איך תעשו זאת בלי הרבה בירוקרטיה

במסגרת ההכנות לקראת נסיעה לחו"ל, עליכם לדאוג לעצמכם לביטוח נסיעות.

כאשר אתם שוהים בארץ, במקרה של פציעה או חולי אתם פונים לקופת החולים שלכם, אך מה תעשו במצב כזה בארץ זרה?

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח רפואי זמני בארץ זרה. קיימים סוגים שונים של פוליסות, הנבדלות ביניהן בסוג הכיסוי שהן מציעות; ישנן פוליסות שיכסו לכם ביקור שגרתי אצל רופא, וישנן פוליסות שיגבו אתכם במקרה של פציעה רצינית ויכסו אשפוז והטסה לארץ במידת הצורך. מלבד הכיסוי הרפואי החשוב אותו מקבלים כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן לרכוש גם ביטוח כבודה, המפצה אתכם במקרה של אובדן או גניבה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה זו

מי שנוסע כיום מחוץ למדינה צריך לוודא כי יש לו ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה מקרים של הידבקות בנגיף הקורונה. לאור הסיכויים הגבוהים של הידבקות בנגיף, לא קיימות הרבה חברות ביטוח המציעות פוליסות המכסות אשפוז וטיפול רפואי כתוצאה מהנגיף. מלבד הצורך בטיפול מתאים במקרה של הידבקות בחו"ל, יש לחשוב על הוצאות נוספות שעלולות להיווצר כתוצאה מהמצב כיום, כגון הידבקות בנגיף רגע לפני הנסיעה לחו"ל ואי יכולת לצאת לנסיעה בעקבות כך. חברות תעופה אינן נותנות החזר למי שמבטל נסיעה רגע לפני, כך שכספכם ירד לטמיון אם לא תדאגו לביטוח נסיעות שיפצה אתכם במקרה של ביטול נסיעה.

 

איך מפעילים את הביטוח בחו"ל במידת הצורך?

אופן הפעלת הביטוח משתנה בהתאם לסוג החברה דרכה מבטחים. במידה ואתם צריכים לראות רופא בחו"ל או זקוקים לטיפול רפואי, ישנן חברות שידרשו מכם קודם כל לשלם את כל ההוצאות. לאחר חזרתכם לארץ תדרשו לשלוח את כל הטפסים שצברתם והוצאות הטיפול, וחברת הביטוח תבחן את הנתונים. רק לאחר שחברת הביטוח תאשר את תביעתכם תקבלו את כספכם בחזרה, תוך מספר ימים אולם במקרים מסוימים רק תוך מספר חודשים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל בלי הרבה בירוקרטיה

בחברת פספורטקארד מימוש הביטוח נעשה בלי טפסים ובלי בירוקרטיה כלל. לאחר רכישת הביטוח המתאים לכם תקבלו כרטיס אשראי נטען. אם תצטרכו טיפול רפואי בחו"ל או שתדרשו לשלם לרופא, עליכם רק לפנות אל פספורטקארד, וכרטיס האשראי שלכם יופעל. כעת כל שנותר לכם הוא לשלם באמצעות כרטיס האשראי, בלי לעבור בדרך הארוכה של תשלום ובקשה להחזר.

 

יוצאים לחו"ל – רק אחרי שרכשתם ביטוח נסיעות

לאחר שרכשתם כרטיס טיסה לחו"ל, עליכם לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות חשוב במקרים של ביטול נסיעה ברגע האחרון, ביטוח כבודה, וביטוח רפואי. אופן מימוש הביטוח משתנה בהתאם לחברה בה אתם מבוטחים. מרבית החברות עובדות בשיטה בה אתם קודם כל משלמים, ורק לאחר מכן דורשים החזר. בחברת פספורטקארד התשלום נעשה דרך כרטיס אשראי נטען, כך שאינכם צריכים להתעסק עם טפסים ודרישות להחזר.

 

תיירים