אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

למה חשוב לעשות ביטוח על דירה שכורה

אם אתם שוכרים, רכישת פוליסת ביטוח שוכרים כמעט תמיד משתלמת, גם אם זה לא נדרש על ידי בעל הבית שלכם.

תמורת מחיר סביר, ביטוח שוכרים יגן עליכם מפני נזקים קטסטרופליים לרכוש שלכם וחובות משפטיות אפשריות.

אז מה זה בעצם ומה זה נותן לכם? כל מה שצריך לדעת על ביטוח על דירה שכורה.

 

למה צריך

כשאנחנו משכירים דירה אנחנו מתחייבים בעצם לשמור על רכוש שאינו שלנו. בחוזים סטנדרטים האחראיות על המבנה עצמו היא בידי בעל הבית. אך לעיתים אם מסתכלים על הסעיפים הקטנים רואים שיש דברים שנופלים תחת אחריות השוכרים, וזה לפעמים קצת לא הוגן ופותח אתכם מול תביעות עתידיות.לכן כדאי לקנות ביטוח שוכרים כי הוא יגן עליכם מפני אסונות בלתי צפויים במחיר סביר. אם אתם נעזרים במתווך דעו שאנשי מקצוע כמו המתווכים החזקים מודעים לעניין ומכירים חוזי שכירות מקרוב, אל תהססו ותבקשו שיעזרו לכם לעבור עליהם לראות איפה יש לתקן להוסיף ולהשלים.

 

מה נותן ביטוח דירה שכורה

נזק לרכוש אישי: לשוכר הממוצע יש נכסים ששוויים עשרות אלפי שקלים על פי חברות הביטוח הגדולות והשונות. אם הרכוש האישי שלכם נגנב או ניזוק על ידי שריפה לדוגמא,  ביטוח שוכרים יכסה את ההפסד עד לגבולות שבחרתם. הוצאות מחיה נוספות: אם בית השכירות או הדירה שלכם הופכים לבלתי ראויים למגורים עקב סכנה, פוליסת ביטוח שוכרים תכסה אתכם עבור עלויות מעל להוצאות הרגילות שלכם. זה מבטיח שהתקציב שלכם יישאר זהה גם כשאתם גרים באופן זמני במקום אחר .כל התכונות הללו מספקות כיסוי העולה בהרבה על הסכום שתשלמו עבור פוליסה בכל שנה. לדוגמה, פוליסת ביטוח טיפוסית לשוכרים תכסה 30,000שח נזק לרכוש אישי ו-שח 100,000 בעלויות אחריות, וניתן להתאים מגבלות אלה בהתאם לצרכים שלכם. לכן רמות הכיסוי שלכם גבוהות בהרבה מהעלות של פוליסת ביטוח שוכרים ממוצעת.

 

האם שווה לשכור דירה

כן ודאי משתלם לשכור. אתם מגנים על עצמכם על ידי חוזה מבטיח, שמשלב צד שלישי. זה על מנת לוודא שלא תצטרכו לשאת בהוצאות מוגזמות, על דברים שלא בשליטתכם. זה מומלץ מאוד ולא מספיק אנשים יודעים על האפשרות הזאת והרבה ממנו שדווקא כן מכיר אומר לי זה לא יקרה. בסופו של דבר לחומר יש בלאי ובית זה מאוד חומרי, מעבר למבנה יש המון דברים אחרים וצריך לשים לב. לדוגמא יש בעלי בתים שמכניסים סעיפים על הידיות בבית או אפילו הוילונות, קראו טוב טוב לפני שאתם חותמים ותראו מה נראה הגיוני ומה פחות

 

אז יאללה לשכור ולעשות ביטוח

היום הביקוש עולה על גדותיו, דירות בכל הארץ עפות בעיקר דירות להשכרה בדרום. הבטיחו לכם שקט נפשי וחסר דאגה על ידי ביטוח דירה שכורה, ותהנו מהבית החדש שלכם.

 

מטבעות ובית