אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מה החשיבות של ביטוח תאונות אישיות לאופניים חשמליים

אופניים חשמליים הן מוצר שהפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הם הפכו טרנד בזכות או בגלל, העיר תל אביב והם תפסו תאוצה כי הם עונים על בעיות החנייה והנסיעות הקצרות ממקום למקום. האופניים החשמליים מהירים, נוחים, חסכוניים אך גם מסוכנים. התאונות לא איחרו להגיע, התנוחה בה אנו יושבים על האופניים מונעת מאיתנו מלהגיב בצורה מהירה ונכונה במקרה של היתקלות או הפתעות בכביש ומכאן עלה הצורך בביטוח תאונות אישיות לאופניים חשמליים.

 

ביטוח משמע ביטחון

הביטוח, בדומה לביטוח רכב, הוא ביטוח ייעודי למקרה של תאונה או פגיעה במהלך רכיבה על אופניים חשמליים, והוא יקנה לכם ביטחון כלכלי במקרה של תאונה. הביטחון הזה יאפשר לכם להיות שלווים ולהתמקד במה שחשוב והוא ההחלמה.
לצערנו, נוכחנו לדעת כי הפגיעות הקורות מאופניים חשמליים הן קשות ועוצמתיות, ואין קשר בין השמירה של רוכב האופניים על כללי הבטיחות או התנועה לתאונות. באופן ישיר הפגיעה בזמן רכיבה על אופניים משליכה נפשית, כלכלית ופיזית גם באופן לא מידי.
ביטוח תאונות אישיות אופניים חשמליים יקנה לכם מעטפת כלכלית בכל הקשור לטיפול, אבדן ימי עבודה, הוצאות אשפוז או רכישת ציוד שיעזור לכם להשתקם.

 

על החיים שלכם לא חוסכים

כשבוחרים לקנות אופניים חשמליים יוצאים מתוך נקודת הנחה שזוהי רכישה זולה יותר מ רכישת רכב פרטי. הבעיה הגדולה שנקודת ההנחה הזו יוצרת היא שאנשים לא לוקחים בחשבון את האפשרות שהסיכויים שהם השתתפו בתאונת דרכים גבוהים, לצערנו. העלויות הכלכליות עלולות לגבור על החיסכון. אנחנו מציעים, לפני שאתם רוכשים אופניים חשמליים חשבו לא רק את סכום האופניים עצמם, אלא גם את הביטוח והגיעו להחלטה נכונה גם מבחינה כלכלית אבל גם אחראית ושקולה.

 

ביטוח אופניים חשמליים הוא לא מותרות

הרצון הגדול ברכישת ביטוח אופניים חשמליים הוא חסכון בהוצאת הביטוח אך קבלת שירות מתאים מקרה של פציעה או תאונה. כל רוכב אופניים חשמליים רשאי לרכוש ביטוח בכל עת.
נציין ונזכיר שוב, במקרה של תאונה ביטוח הרבה יותר משתלם ! בחרו ביטוח שמתאים לצרכים שלכם בהתאם לתדירות הרכיבה שלכם, אורך הנסיעות, אופי הכבישים הקבועים שלכם וכו' וכך תוכלו ליצור לעצמכם כיסוי טוב ורשת ביטחון חזקה.

 

טיפים לרכישת ביטוח תאונות אישיות לאופניים חשמליים

ריכזנו לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם:

  • שימו לב לאותיות הקטנות: לפני שאתם רוכשים ביטוח, בדקו מה כתוב באותיות הקטנות, כמה בפועל יהיה סכום ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, מהו סכום הכיסוי במקרה של צד ג' וכו'.
  • בדקו מהו המענה המיידי אותו אתם רשאים לקבל במקרה של תאונה. ערכו השוואה בין ביטוחים שונים ובצעו השוואה המשלבת את סכום הביטוח והמענה שהוא מקנה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר אורבאן רייד

אופניים חשמליות