אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

בניית אתרים לחברות ביטוח – מה חייב להיות באתר

בימנו, בניית אתר מקצועי הינו חלק בלתי נפרד מקיומו והתנהלותו של עסק מצליח.

בייחוד כאשר מדובר בחברות ביטוח, אשר מציעות מגוון רחב של שירותים ופוליסות לקהלי יעד שונים.

מצד אחד, חשוב שאתר כזה יצליח להיות נגיש וידידותי למבוטחים הפוטנציאליים ומצד שני ישקף להם את מלוא האינפורמציה הדרושה להתאמת המוצר הנכון.

אז מה אתר כזה חייב לכלול?

 

הגדרה מראש של מטרת האתר

בטרם החלטתם לפתוח אתר לחברת הביטוח שלכם, חשוב מאד להגדיר מראש את מטרת האתר.
תוכלו לספק ללקוחות שלכם מידע כללי אודות סוגי הפוליסות, לתאם תיאום פגישה או ייעוץ טלפוני ותוכלו גם לאפשר להם להפעיל את הביטוח דרך האתר.

מה שבטוח, מאחר ומדובר בעסק הדורש הקפדה ודיוק בפרטים ובמקביל עליו להיות אטרקטיבי עבור הלקוח ככל מוצר בשוק, בניית אתרים לחברות ביטוח דורשת ליווי של אנשי מקצוע מנוסים בתחום, שידעו לתת את המענה הנכון.

 

תצוגה נעימה וידידותית לגולשים

בראש ובראשונה, חשוב מאד לבנות אתר אשר לא יבהיל את הגולשים בעומס אינפורמציה, שלרוב היא חלק בלתי נפרד מעולם הביטוחים. כדאי להקפיד על פשטות והובלה של הלקוח אל המוצר המתאים לו, צעד אחר צעד ובהגיון. לרוב, הלקוחות יבואו עם מושג כללי על סוג הביטוח הרלוונטי עבורם, ולכן חשוב לאפשר להם להגיע אל המידע אותו הם מחפשים בקלות ובמהירות.

דרך מצוינת לעשות זאת היא על ידי תצוגה ויזואלית של תמונות, אשר יציגו בפני הלקוח את סוגי הביטוחים המוצעים: ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב וביטוחי דירות יוצגו על ידי תמונות שונות ויאפשרו ללקוחות שלכם להגיע אל המידע הדרוש להם בלחיצה אחת בלבד.

 

התאמה של פרטי הלקוח לביטוח

במקום לתת ללקוח שלכם למצוא את הביטוח המתאים לו מבין שלל אפשרויות, מצאו אתם את הביטוח שמתאים לו. על ידי הזנת פרטים אישיים, ומילוי טופס קצר, יוכל האתר שלכם להציג בפני הלקוח את הפוליסה בה הוא מעוניין ואת האפשרויות העומדות בפניו, בפשטות ומהירות.

לדוגמה, אם הלקוח שלכם מעוניין בביטוח רכב, על ידי הזנת פרטים כגון: גיל, סוג רישיון ודגם הרכב, תוכלו לספק לו את הפוליסה המתאימה לו, את העלות שלה וכמובן לאפשר לו לרכוש את הפוליסה דרך האתר.

 

טפסים והצהרות

אתר של חברות ביטוח, חייב להכיל בתוכו את כל ההצהרות והטפסים הנדרשים להפעלת הפוליסה וכן את כל האינפורמציה הרלוונטית עבור כל לקוח. חשוב שטפסים אלו יהיו זמינים להורדה ויאפשרו מילוי פרטים בקלות ויעילות עבור הלקוחות שלכם.

לסיכום, חשוב להדגיש כי כל חברת ביטוח, מציעה מוצרים שונים ושמה דגש אחר על המיתוג שלה. בנייה נכונה ומקצועית של אתר בליווי אנשי מקצוע, תדגיש את הייחודיות של חברת הביטוח ותנגיש את האתר לקהל היעד אליו היא פונה.

 

נתוני קידום