אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

בעל חברת ביטוח? כך תכפיל את קהל הלקוחות

ברגע שאתם מתחילים לבטח לקוחות, עסק הביטוח שלכם יכול להתחיל להסתמך על חידושי פרמיה כדי להביא הכנסה נוספת. אז איך סוכן ביטוח חדש משיג לקוחות מלכתחילה? וכיצד גם אתם יכולים להכפיל את הלקוחות שלכם באמצעות שימוש בלידים איכותיים. לא תמיד קל למצוא לקוחות ביטוח חדשים, אפילו עבור הסוכנים המנוסים ביותר. זו הסיבה שאצרנו רשימה זו של גישות ליצירת לידים עבור סוכני ביטוח וחברות ביטוח בפרט.

 

שיטות עדכניות ליצירת לידים

האתר שלך הוא כלי טוב שיכול לעזור לכם ליצור לידים. אפשר תכונות המבקשות מידע ליצירת קשר, כגון כפתור "קבל הצעת מחיר" או הרשמה לניוזלטר. אבל זכור שהאלמנטים האלה לא יעשו את כל העבודה בשבילך. אולי תרצה לעשות דברים כמו: שים טפסי יצירת קשר בכל עמוד.

כלול המלצות כדי לשפר את האמינות שלך. הדגש את פרטי הקשר שלך. אל תעקוף גם את האפשרות לקבל הפניות ממדיה חברתית. המשאב הבלתי מנוצל לעתים קרובות למציאת לקוחות יכול (וצריך) להינצל על ידי סוכני ביטוח חדשים המעוניינים להגדיל את רשימות הלקוחות שלהם.

חברת ביטוח

סוגים שונים של לידים

באופן כללי, לידים של חברות ביטוח הם לקוחות פוטנציאליים שביקשו ממכם הצעות מחיר לפרויקטים ביטוחיים, או הביעו רצון לעבוד איתכם בכל דרך אחרת. בהתאם לתקציב שלכם ולטקטיקות יצירת לידים, קיימות אפשרויות רבות של לידים העומדות לרשותכם. וכסוכני ביטוח, או חברת ביטוח סביר להניח שנתקלתם בכמה סוגים שונים של לידים לביטוח שאתם יכולים לקנות, כמו:

 

לידים בזמן אמת

לידים שמגיעים אליכם, לרוב לאחר מילוי טופס בקשה. לידים בזמן אמת בדרך כלל עולים יותר אבל יש להם גם תשלום גבוה יותר.

 

לידים בהעברה חיה

תהליך של העברת שיחה חיה בין ליד לנציג מוקד טלפוני לקונה שיחה אשר לאחר מכן מדבר עם הליד. בדרך כלל, המוקד מקבל שיחה נכנסת או שיחה יוצאת כדי להתחבר לליד.

חברת ביטוח

לידים לביטוח חיפוש

תוצאה ישירה של החיפוש באינטרנט של לקוחות פוטנציאליים אחר ביטוח, כמו מודעות Google בתשלום או קליקים מאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

 

לידים בלעדיים לביטוח

לידים שנמכרים רק לכם ומסמנים לקוחות פוטנציאלים באמצעות אלגוריתמים מורכבים, אשר מנתחים בזמן אמת את היסטוריית הגלישה והחיפוש של לידים לביטוח פוטנציאלים.

 

לידים ביטוחיים משותפים

לידים הנשלחים למספר קבלנים. בהתאם למסננים שבהם אתם משתמשים עם לידים, אתם יכולים לרכוש כמה לידים שסוכנים אחרים לא רוצים בגלל סוגי המסננים שלהם.

 

לסיכום

ישנן דרכים רבות לייצר לידים חדשים לחברת הביטוח שלכם באמצעים דיגיטליים וחדשניים. אם אתם מעוניינים להקפיץ את חברת הביטוח שלכם אל עתיד ורוד ומשגשג, צרו היום קשר עם המומחים האמיתיים ליצירת לידים לחברות ביטוח בשיראל. אשר חיים ונושמים קידום דיגיטלי של חברות ביטוח בישראל.

חברת ביטוח