אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

השוואת מחירים: מה עדיף גריל גז או גריל פחמים

בתור ישראלים, אחד המנהגים והתחביבים הגדולים שלנו הוא לקיים אירועי על האש. אם לא פעם בשבוע אז פעם בחודש, ואם לא פעם בחודש אז פעם בחודשיים, אבל בסופו של דבר אין אחד מאיתנו שלא אוהב על האש. בשרים, ירקות או מרשמלו הם רק חלק מהדברים שאפשר להניח על המנגל ולהנות מטעמים מעושנים וטעימים, אך בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש למגרש המנגלים – גריל גז. אז בואו נעשה השוואת מחירים: מה עדיף גריל גז או גריל פחמים?

 

אין כמו האותנטי!

כן, יהיו כאלו מביניכם שיטענו שאין כמו המנגל האותנטי של פעם – המלבן המתכתי עם הרשת הקבועה על רקע הדשא של הפארקים הלאומיים של ישראל, הילדים משחקים בכדור, הנפנף בפעולה ובקיצור – אין כמו החוויה האותנטית. אבל בגלל ההבנה שהישראלים לא יכולים בלי על האש, הובן הפוטנציאל שבהפיכת המנגל למשהו רשמי, יוקרתי וכזה שמתאים לכל בית.

בעקבות ההבנה הזו נכנס לשוק מוצר גריל גז, שמהווה היום המתחרה העיקרי לגריל פחמים. גם גריל הפחמים עבר שדרוגים וניתן למצוא אותו היום בתצורה הביתית, אבל בכל אופן אי אפשר שלא לבצע השוואת מחירים ביניהם.

 

השוואת מחירים: מה עדיף גריל גז או גריל פחמים

אז אם שואלים מה עדיף גריל גז או גריל פחמים, מבחינת מחירים ניתן להבין בבירור שגריל פחמים הוא מוצר זול יותר. הסיבה היא פשוטה – גריל פחמים אינו מאפשר את הטכניקות שגריל גז מציע, טכניקות כמו בחירת טמפרטורה, בחירת תכנית בישול ועוד. מחירי גריל פחמים עומדים 340 ש"ח עבור גריל פחמים סטנדרטי, 400-440 ש"ח לגריל פחמים נישא ומחירים שנעים בין 649-899-1,399 ש"ח עבור גריל פחמים משודרג יותר.

לעומת זאת, גריל גז הוא מוצר הרבה יותר משוכלל, הכולל מערכת ניקוז שמן, תכניות בישול וצלייה וכמו כן הוא גדול בהרבה יותר ומאפשר צלייה של כמות הרבה יותר גדולה של בשר במקביל. לכן מחיריו גבוהים יותר, וכשאנחנו אומרים גבוהים יותר אנחנו מדברים על מחירים שמתחילים ב-1,099 ש"ח, עוברים דרך 2,699 ש"ח ויכולים להגיע גם ל-12,500 ש"ח ויותר.

 

אז רגע, במה בוחרים?

אז מבחינת מחיר ברור איזה סוג גריל זול יותר ואיזה סוג גריל יקר יותר, אבל כשמגיעים למבחן התוצאה התשובה היא לא כל כך ברורה. שני הגרילים מעולים כמובן ועושים את העבודה, אבל כל אחד מהם נותן אפקט קצת אחר מבחינת הצלייה עצמה.

גריל גז עובד על גז, ולכן אפקט העישון לא בטוח יבוא בדיוק כמו שאתם מצפים ממנו כמו שקורה במנגל האותנטי, וגריל פחמים שומר על האפקט של הגריל הרגיל אותו אנחנו כל כך אוהבים. אז איזה מביניהם הוא עדיף? את ההחלטה הזו אנחנו כבר משאירים לכם. שיהיה בתאבון!

 

שיפודים