אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

 4 דגשים עיקריים לפני שנפגשים מול נציג ביטוח

בחירת נציג ביטוח, היא החלטה חשובה שלא כדאי להקל בה ראש. כדי לבחור בצורה נכונה צריך להתייחס למספר גורמים.

 

מה לבדוק לפני שנפגשים עם נציג ביטוח

ראשית, כדאי לבדוק שלחברת הביטוח או סוכן הביטוח שבחרתם, יש רישיון מתאים וחברות בלשכת סוכני הביטוח. ללשכה יש וועדת אתיקה המענישה סוכנים, במקרה ויש כלפיהם תלונות צודקות של מבוטחים.

צריך גם לקחת בחשבון, את הניסיון של חברת הביטוח, בה אתם עומדים להיות מבוטחים. ככל שהחברה ותיקה יותר, יש לה יותר ניסיון. במקרה ותצטרכו להפעיל את הביטוח, תרצו שיהיה לצידכם מישהו בעל ניסיון רב.

כדאי לבקש המלצות ממכרים שעשו ביטוח דומה, ולבדוק מספר המלצות כאלו.

בנוסף, כדאי לבדוק ששעות הפעילות של הסוכן או החברה, מתאימות לך.

 

ביטוח אישי או ביטוח ישיר

כדאי לחשוב מראש על העדפתכם, בין חברה של ביטוח ישיר או סוכנות של ביטוח אישי. במקרה ואתם מעדיפים מהירות, ונוחות טכנולוגית, ואין לכם בעיה עם קשר דרך המחשב ללא שירות אישי, כדאי לכם לבדוק אפשרות של חברת ביטוח ישיר. חברה כזו תספק לכם שירות מהיר, מכל מקום בו תהיו ובכל זמן.

בסופו של דבר, המחיר הוא זה שיכריע את הבחירה, ולכן רצוי לבצע השוואת מחירים, בין מספר חברות ביטוח.

 

מיהו נציג הביטוח

נציג הביטוח, יכול להיות בעל עסק פרטי, או נציג של חברת ביטוח גדולה. במקרה והוא בעל עסק פרטי, יש לו את האפשרות, להציג בפני הלקוח מספר אופציות של פוליסת ביטוח. במקרה והוא נציג של חברת ביטוח, הכנסותיו יהיו מבוססות על עמלות שיקבל מהחברה, בהתאם להיקף המכירות שלו. כפועל יוצא מכך – נחשב הנציג מראש, כמוטה, כיוון שככל שימכור יותר ביטוחים יקבל יותר עמלות.

נציג הביטוח ישרת אתכם, לכל אורך חיי הפוליסה שרכשתם. הנציג, נדרש על פי חוק, לסייע לכם במקרה של הפעלת הביטוח ועד לסיום הליך התביעה.

 

הפגישה הראשונה עם נציג הביטוח

הפגישה הראשונה עם נציג הביטוח, חשובה ביותר, וכדאי לשאול בה את כל השאלות. פגישה זו, כדאי שתהיה אישית, כך יתאפשר לכם לבחון היטב את הנציג היושב מולכם. לפי התשובות שייתן, תוכלו לדעת – האם הוא יודע את החומר, סבלני, ויודע לתת שירות. חשוב שהנציג יבין בביטוחים המורכבים: ביטוחי בריאות, סיעוד ופנסיה. בנוסף, חשוב מאוד, לבדוק את התאמת הפוליסה המוצעת – לצרכים שלכם, ולבקש הבהרות על כל הסעיפים הלא ברורים.

 

לסיכום

בחירת נציג הביטוח חשובה ביותר, כיוון שתצטרכו להיות אתו בקשר עד לסיום הפוליסה שרכשתם. לפני הפגישה עם הנציג כדאי לבדוק הייטב האם הוא בעל רישיון, האם יש לו ניסיון רב בביטוחים דומים, והאם שעות הפעילות שלו מתאימות לכם. למידע נוסף בנושא, בקרו באתר ארנפלד ביטוח.