אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

4 דרכים להתנהל נכון עם הון משפחתי

הון משפחתי הוא למעשה המשאבים הכלכליים שהמשפחה שלנו הצליחה לצבור במשך השנים.

זה יכול להיות נדל"ן, תכנית השקעות, קופות חיסכון, רכבים, תכשיטים בעלי ערך ועוד.

כשיש כל כך הרבה לנהל והשתמש בו נכון, לעיתים מתבלבלים בדרך ואף עושים טעויות.

אי ניהול של ההון המשפחתי או ניהול קלוקל יכולים להביא למפלתו.

אז איך, כמה ולמה? הנה 5 דרכים לנהל את ההון המשפחתי בצורה מיטבית

 

 

השקעות וניהול פיננסי

בכדי לנצל בצורה מקסימלית, חשוב מאוד לסדר את כל הפיננסיים המשפחתיים בתיק השקעות מסודר. חשוב להקפיד שכל הצרכים הפיננסים האישיים נמצאים ברישום מסודר בקופה מסודרת כאשר אפיק ההשקעה ברור ומותאם לצרכי כל בן משפחה. במסגרת כך, על האחראי מוטלת האחריות על בניית אסטרטגיית השקעות לטווח הקצר והארוך וניהול ההשקעות. בכדי להבטיח יעילות כלכלית מקסימלית יש לבצע ניתוחי שוק מעמיקים. אסור לשכוח להפיק דו"חות והכנת מסמכי נתונים לדוחות מס לרואי החשבון.

 

 

בקרה וניהול סיכונים של תיק ההשקעות הכולל

כאש/ר קיימים נכסים פיננסיים רבים, חשוב לבדוק את הביצועים של הקרנות והחברות בהן מושקע הכסף שלנו. בדרך זו, ניתן לבצע הערכה מעמיקה יותר בנוגע לביזור ההשקעות שלנו ולבצע מזעור נזקים.

 

 

סוכן השקעות

בכל בית השקעות, קיימים סוכני השקעות ויועצים פיננסיים שיכולים לסייע בנושאים אלו. החסרון הוא, שרוב הזמן הכסף מנוהל בבית ההשקעות, נמאצ ש כמעלה ערך לחברה ולמעשה הכסף נסחר ברחבי הבורסה תחת שם החברה. אמנם זה יכול להיות יעיל ודי בטוח, יש לזכור שמלווים לשירותים שכאלה דמי ניהול גבוהים.

 

 

פמילי אופיס

הבעייתי ביותר לבעלי נכסים רבים שהצטברו משפחתם הוא ביזור הנכסים. קיימים כיום בנקים רבים, יועצים, קרנות נאמנות, בתי השקעות ורשימת השירותים והבלבולים נמשכת. במקרים רבים, בגלל התנהלות לא נכונה וחוסר ידע, הכסף יכול להמצא כאשר הוא מפוזר בין יותר מ- 3 בנקים ואפיקים. בגלל ריבוי הממון, מפזרים את ההשקעות במקומות רבים כדי למזער נזקים למקרה ו … בנקים ברחבי העולם ידווחו במט"ח שונה, ומייל אחד מקבל מיילים רבים עם עידכונים.

לקוחות לא פעם מרגישים שאין להם שליטה על ההון שלהם ועל דמי הניהול שהם משלמים.

במקרים רבים לקוחות לא מבינים באיזה חברות כספם מושקע, ובמקרים רבים הכסף במושקע בחברה שכביכול נראתה כהשקעה סולידית אך בדיעבד מסתבר שמדובר בחרה בעלת קשיים כלכליים וכנראה, שאין לבעלי הנכסים זמן לעקוב אחרי ביצעי החברות בהן הכסף מושקע.

פמילי אופיס מנתח את הסיכונים, בודק שהעלויות נמוכות וסבירות, שאין כפילויות בהשקעות, ומספקים ללקוח דיווחים שוטפים. פמילי אופיס רואה את התמונה המלאה, מספק ללקוחותיו פתרונות. במסגרת השירות מתבצעים כל השירותים אשר אשר הזכרנו פה, כך שיש מקסימום הבנה, מעקב ובחירת אפיקי השקעה מדוייקים, בהתאם לצורכי הלקוח.

 

מזוודה עם דולרים