אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם בדיקת PCR לפני טיסה תשפיע על עלות ביטוח הבריאות

שנת 2020 שינתה את העולם באופן משמעותי. שכן, הקורונה פרצה והביאה לשינוי מהותי בכל תחום שהוא. בעקבות כך, יצאנו לבדוק פרטים שונים אודות השינויים שבאים לידי ביטוי בתחומים מגוונים. מדריך זה נכתב כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בבדיקות ה – PCR שיש לבצע לפני העלייה לטיסה. כך שאם יש לכם שאלות ואם אתם רוצים לדעת פרטים בהקשר לביטוח הבריאות שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

כשהחלטנו שאנחנו כותבים סדרת מדריכים שתעסוק בשינויים שבאים לידי ביטוי באורח החיים שלנו בעקבות הופעתה של הקורונה, הבנו שנצטרך להסתייע בגורמים חיצוניים. שכן, אין לנו מספיק מידע בנושא. במדריך זה הסתייענו בגולשים שערכו את הבדיקה המדוברת לפני הטיסה ושאלנו אותם האם הבדיקה משפיעה על העלות של ביטוח הבריאות. קיבלנו לא מעט תשובות לתיבת המייל שלנו וזו ההזדמנות להודות לכל מי שענה. בזכותכם, רבים ידעו את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

רגע, מה הקשר בכלל בין הבדיקה לבין הביטוח שלכם?

לא כולם מקשרים בין בדיקת PCR לפני טיסה לבין ביטוח הבריאות. שכן, אנו אנשים חיוביים מטבענו. כך שאנחנו מבצעים את הבדיקה במחשבה שהיא תצא שלילית ובידיעה שלאחר מכן, נעלה על המטוס ונצא אל הנופש שחיכינו לו כבר תקופה. זו המחשבה של אנשים רבים. שכן, אף אחד לא רוצה לגלות שהתוצאה של בדיקות אנטיגן לפני טיסה או בדיקות ה – PCR שהוא יבצע יצאו חיוביות. אז כדי לעשות לכם סדר, נציין בפניכם עובדה חשובה. הקשר בין בדיקת קורונה לביטוח הבריאות שלכם נוגע להחזרים שאתם עשויים לקבל. כך שיש השפעה על ביטוח הבריאות שלכם. השאלה היא איך ההשפעה באה לידי ביטוי.

 

אז האם הבדיקה צפויה להשפיע על העלות של הביטוח?

אפשר לומר בעצם שהתוצאה של הבדיקה שלכם צפויה להשפיע על הביטוח באופן סופי. שכן, יצאתם חיוביים בבדיקת ה – PCR שלפני הטיסה והחלטתם בתחילת הדרך לבטח את עצמכם בביטוח קורונה מקיף, אתם צפויים לגלות שהדבר השתלם לכם. שכן, אתם צפויים לקבל החזרים באחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • החזר על הטיסה
  • החזר על המלונות
  • החזר על הוצאות שונות וכו'

ראוי לציין שכל פוליסה היא אחרת. אבל באופן כללי, אם פעלתם כך, אתם צפויים לקבל החזר.

 

מה המסקנה?

המסקנה היא בעצם שכדאי לבטח את עצמכם בביטוח בריאות מקיף שכולל את כל האפשרויות שנוגעות לקורונה. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאם חלילה הבדיקה שלכם תצא חיובית, אתם תוכלו לקבל את ההחזרים (החלקיים או המלאים) על חלק מההוצאות שלכם.

 

לסיום

העולם השתנה ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו אליו. לכן, לא פעם, אנחנו נצטרך לעשות מאמצים כדי לשמור על עצמנו קצת יותר ולהשקיע בביטוחי בריאות למקרה שתוצאת ה – PCR תפתיע אותנו לרעה.

בדיקה משומשת