אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם בעלי עסקים צריכים לעסוק גם בשיווק העסק שלהם?

לאחרונה מצאנו את עצמנו לוקחים חלק בוויכוח ער שהתקיים במבואת הכניסה של המשרד. אחד הלקוחות הגדולים שלנו ציין בפנינו את דעתו בנוגע לדרך השיווק שלנו. לדבריו, עלינו להיפרד ממשרד הפרסום שמלווה אותנו לאורך שנים ולהתחיל לעסוק בשיווק באופן עצמאי. נציין כי אנחנו לא מסכימים עם האמירה, אבל החלטנו בכל זאת לבדוק אותה באופן מעמיק, כדי להבין מה עומד מאחוריה. הישארו אתנו ותגלו האם בעלי עסקים צריכים לעסוק בשיווק של העסק שלהם ואם כן, עד כמה?

 

שיווק עסק עצמאי – האם זה כדאי?

כדי לקבל את התשובה לשאלה זו, היינו צריכים לפנות אל 3 סוגים של בעלי עסקים:

  1. בעלי עסקים שמשווקים את העסק שלהם באופן עצמאי
  2. בעלי עסקים שמאפשרים לחברת הפרסום לבצע את השיווק
  3. בעלי עסקים שמסתייעים בחברת פרסום ולוקחים חלק פעיל בשיווק העסק

פנינו אל מי שעונים על קריטריונים אלו וביקשנו לדעת מה היא התוצאה הסופית של השיווק. שכן, רק התוצאה תוכל להוביל אותנו למסקנה החיונית שאליה אנחנו חותרים.

לעסוק בשיווק העסק שלהם

בואו ותגלו את הפרטים אודות המסקנה שלנו – ממה כדאי להימנע?

הבירור המעמיק שערכנו העלה בראש ובראשונה שיש להימנע משיווק עסק עצמאי ללא סיוע של מומחים בתחום. שכן, מי ששוחחו איתנו בנושא זה ציינו שבסופו של דבר העסק שלהם נסגר או שהוא היה על סף סגירה.

נאמר שההסבר שלהם למצב זה נגע לבחירה שלהם בשיווק עסק באופן עצמאי מבלי שיש להם בכלל מידע אודות המדיות השונות והפרסום בהן. אם אתם רוצים לקבל מידע חיוני בנושא, קראו את הפסקה הבאה ותגלו מה הקשר בין הצלחה בפרסום לבין חברת אינסייט המוכרת.

 

המסקנה – בעלי עסקים צריכים לקחת חלק פעיל, אבל לא מלא

בסופו של דבר הבנו כי בעל עסק צריך להסתייע בחברת פרסום מקצועית שתבצע עבורו את הליך השיווק. הרי לבעל עסק לא תמיד יש את הזמן לתת שירות ללקוחות שלו, להקשיב לעובדים וגם לקדם את העסק ברשתות החברתיות. חברת פרסום תבצע את הליך השיווק על הצד הטוב ביותר ותאפשר לבעל העסק להמשיך בעבודתו היום יומית באין מפריע.

לעסוק בשיווק העסק שלהם

בחירה בחברת פרסום – כך תעשו זאת נכון

אם אינכם מסתייעים כיום בשירותיה של חברת פרסום, כדאי שתדעו שמדובר בעניין פשוט למדי. עליכם להגיע אל חברה שהומלצה לכם על ידי יודעי דבר ולציין בפניה את הפרטים אודות העסק שלכם. אם תרצו להיות בטוחים ב – 100% כי החברה נחשבת למקצועית ומומלצת, כדאי שתערכו בירור בלשונית הביקורות של גוגל ותקראו את חוות דעתם של בעלי עסקים שונים שהסתייעו בה בעבר.

 

לסיום

בעלי עסקים צריכים לעסוק גם בשיווק של העסק שלהם, אבל באופן חלקי. האחריות המלאה צריכה להיות בידיה של חברת הפרסום שתבצע את ההליך על הצד המקצועי והטוב ביותר.

לעסוק בשיווק העסק שלהם