אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם העסק שלך צריך מיתוג מחדש?

שנת 2020 עוד רגע עומדת בפתח ואנו נכנסים לעידן שבו ההתפתחויות הטכנולוגיות או הרשתות החברתיות מעולם לא היו דומיננטיות יותר. אם גם יצא לכם לשאול את עצמכם האם העסק שלכם מספיק רענן, חדיש, מושך ומותאם לקהל היעד ולעולם המשתנה שלנו, אולי זה הזמן למתג את העסק שלכם מחדש ולתת לו נופך התואם את ערכיו והצרכים שלכם כבעלי העסק, בהתאם לצרכים של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים

כיום, בעלי עסקים לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מאחור, הן מבחינת עיצוב וגראפיקה, הן מבחינת פנייה נכונה לקהל היעד שלכם או מכל בחינה אחרת. מיתוג מחדש יכול להניף את העסק שלך צעד אחד קדימה, למשוך לקוחות חדשים, לגרום לעסק להיראות הרבה יותר אטרקטיבי ונגיש או לעזור לשפר את המוניטין שלו והתפיסה שלו בקרב קהל היעד או הציבור הרחב. אין ספק שהטעם של הלקוחות משתנה, תמיד צצים מתחרים חדשים המאיימים על השירות, האיכות או התוכן במגוון הצעות חדישות ומאתגרות לכל בית עסק, ישנן טכנולוגיות חדשות המאפשרות גישה יותר ישירה ללקוחות ועוד המון גורמים שמשנים את פני המשחק כל הזמן. אם כך, האם אתה מרגיש שהעסק שלך צריך קצת שינוי בצורת מיתוג מחדש?

חנות וירטואלית

למה לי להשקיע במיתוג מחדש לבית העסק שלי?

מדובר בשאלה מאוד נכונה, בעיקר אם בית העסק עובד בצורה טובה ואתם מרוצים באופן כללי מההישגים שלו. אך, חשוב לזכור כי אנו לא מדברים על עשייה המביאה לרווח – זוהי התוצאה הסופית, המיתוג החדש יכול ליצור את הקשר עם קהל הלקוחות בעולם של תחלופות בלתי נגמרות. בסופו של דבר, העסק שלכם הוא הפנים שלכם, אנו לא רק מדברים על המוניטין של בית העסק בקשר ישיר למוניטין של בעל העסק, אלא גם על הניראות שלו; בין אם זה תמונות שמעוררות רגש, שימוש בצבעים הנכונים שייגרמו לגולשים להישאר כמה רגעים נוספים באתר שלכם ועוד מגוון מהלכים שבעצם יכולים לשפר דרסטית את ערך המותג והחשיפה הרחבה שלו.

איך אדע אם אני אכן צריך מיתוג מחדש?

אם כך, יש כמה פרמטרים שבעזרתם תוכלו לדעת האם אתם אכן זקוקים למיתוג מחדש, ביניהם: האם החלטתם לשווק מוצרים או שירותים חדשים ומשמעותיים שיכולים לשנות את פני המותג? או האם ירידה בצמיחת החברה או עלייה מבורכת? האם יש מתחרים חדשים בשוק? האם אתה נעזר בצוות מכירתי שדוחף את העסק לגרונו של הלקוח או האם המותג מוכר את עצמו? האם קהל הלקוחות שלך נותר בעינו או השתנה? והשאלה המרכזית או אולי החשובה ביותר שיש לשאול היא – האם אתם מוכנים לקדם את העסק שלכם לשלב הבא ולהשקיע את המשאבים המתאימים לשם העשייה הזאת?

במידה ותרצו להגיע לכתבה המקורית ולטיפים נוספים, לחצו כאן.