אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם טיפול בכף רגל סוכרתית מכוסה בביטוח קופת החולים?

חולי סוכרת סובלים מתסמינים רבים שנגרמים עקב חוסר היכולת של גופם לווסת סוכר בצורה תקינה. הם סובלים מבעיות רפואיות רבות, הכוללות במקרים מסוימים פגיעה בזרימת הדם והחמצן אל כפות הרגליים. אשר ללא טיפול המצב יכול להוביל לנמק.

תודות לכיסוי הנרחב של קופות החולים בישראל, חולי סכרת ישראלים יכולים לעשות שימוש בקופת החולים שלהם למגוון רחב של טיפולים בסוכרת. אשר חלקם מתמקדים בטיפול לכפות הרגליים לאנשים סוכרתיים.

 

מה מכוסה לטיפול ברגל סוכרתית?

הכרח רפואי של טיפול ברגל סוכרתית חלק מכללי טיפול כף הרגל של קופות החולים השונות אם יש לכם סוכרת. הסיבה לכך היא שסוכרת עלולה להוביל לסיכון מוגבר לבעיות חמורות בכף הרגל. בעיות רבות נגרמות על ידי נזק עצבי הנקרא נוירופתיה. עם הזמן, נזק עצבי זה יכול לגרום לכם לא להרגיש יותר שום תחושה בכפות הרגליים.

זה יכול להקשות לדעת אם נפצעת בכף הרגל או שיש לכם פצע. אנשים עם סוכרת רגישים גם לנזקי עור וכיבים, שעלולים להידבק. בנוסף, סוכרת יכולה להשפיע על זרימת הדם שלך ולהפחית את זרימת הדם לקרסוליים, לרגליים ולאצבעות.

יחד, כל הגורמים הללו יכולים להוביל לזיהומים חמורים שעלולים לגרום בסופו של דבר לצורך בקטיעה של כף הרגל. מסיבה זו, כל קופות החולים בישראל מחשיבות טיפול ברגל הכרחי מבחינה רפואית עבור אנשים עם סוכרת.

טיפול ברגל סוכרתית

הטבות

חולי סוכרת מבוטחים אצל קופות החולים בישראל זוכים להטבות שונות בהתאם לקופת החולים אצלה הם מבוטחים. אם אתם מבוטחים בקופת חולים כללית, כנראה שתזכו לכיסוי של טיפולים נלווים שונים מאשר בקופת חולים מאוחדת. בנוסף ההטבות והכיסוי ממנו יכולים ליהנות חולי סוכרת בישראל. תלוי בסוג הביטוח שלהם.

כאשר קופות החולים השונות בישראל מציעות חבילות שונות. אשר מספקות כיסויים והטבות שונים בהתאם לסוג הביטוח של כל מטופל. עם זאת, מבוטחים בביטוח חובה של קופות החולים יכולים ליהנות מכיסוי חלקי על חלק מהטיפולים, בעוד חלק מהטיפולים יכולים להיות מכוסים לחלוטין.

טיפול ברגל סוכרתית

האם אני זכאי להטבות אלו ואילו כללים חלים?

המצב שלכם צריך להיות בטיפול של רופא או מעקב של רופא קופת החולים כדי להיות זכאים לכיסוי. ספק שירותי הבריאות שלבם יצטרך להראות תיעוד שאתם מקבלים טיפול במצב הדורש טיפול בכף הרגל. בנוסף לכך בחלק מקופות החולים בארץ, תצטרכו לקבל טיפול פעיל במשך 6 חודשים כדי להיות זכאים להחזרים כל שהם עבור הטיפולים שלכם.

 

לסיכום

לכל שאלה נוספת בנושא, אתם תמיד יכולים לפנות אל האתר   https://www.americanfoot.co.il אשר מכיל את כל המידע הדרוש לכם על מנת להתחיל בדרך שלכם לטיפול בכף רגל סוכרתית. אתם תוכלו בקלות לשוחח ולדון במצב הספציפי שלכם, בהיסטוריית הטיפולים שלכם, ובצעדים הבאים אשר עליכם לקחת.

טיפול ברגל סוכרתית