אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם יש הבדל בין ביטוחי הנסיעות השונים ואיך ניתן לדעת אותם

לפני שאנחנו טסים לחו"ל אנחנו חייבים לבטח את עצמנו ומשפחתנו מכל מקרה אפשרי, כמו גניבה או תאונה. בהתאם למגוון הסיטואציות שיכולות להתרחש ישנם גם עשרות סוגי ביטוחים שניתן לבחור מביניהם ויוצא שאנחנו משלמים הרבה כסף בעבור ביטוח שאנחנו לא באמת מבינים את מהותו. אז נשאלת השאלה, איך נבדיל ואיך נדע מה נכון עבורנו?

מטרתו של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא רק לבטח אתכם מפני פציעות ותאונות, אלא גם להגן על הרכוש שאתם בוחרים להגן עליו במידה ויקרה לו משהו. משמע, ברגע שמתרחש דבר מה אנחנו מקבלים דמי פיצויים, במידה והמקרה הספציפי נכלל כחלק מהשירות שהביטוח שלנו מכסה. לכן, מרוב לחץ אנשים רבים מבטחים כל מה שאפשר, או לחילופין מקלים ראש ומבטחים מעט מדיי, לכן יש לדעת לבחור ביטוח נכון עם להתייעץ.

 

ביטוח כללי

לפני שנדבר על תוספות מיוחדות שיש לעשות לביטוח ולמה, נגלה לכם כי פספורט ביטוח נסיעות יכול, גם וקודם כל, לכסות את הדברים הבסיסיים ביותר שצריכים להתקיים בכל ביטוח. ביטוח נסיעות כללי של פספורט קארד ניתן לעשות על פי גיל או על פי מצבים רפואיים ועוד. משמע, יש לנו כיסוי בגין תאונות שונות, לצד כיסוי כבודה, מכשירי אלקטרוניקה ועוד.

הדבר הייחודי הוא כי אנחנו מקבלים אשראי שיכול לכסות את גובה הטיפול הנדרש מבלי שנשלם עליו קודם מכיסנו וכך חוסך מאתנו כאשר אחר כך. אם כן, כיסינו את עצמנו מפני כל מצב רפואי בלתי צפוי שיכול להתרחש ואפילו כיסינו את כל הדברים היקרים שאנחנו לקוחים אתנו לחו"ל.

 

ביטוח ספורט אתגרי

כעת חשוב לדבר על התוספות המיוחדות שיש לתת על גבי הביטוח הבסיסי שלנו. בעוד שביטוח יומי של פספורט קארד רלוונטי להרבה מאד טיפולים, חשוב לזכור שספורט אתגרי הוא מקרה מיוחד. ספורט, כמו טיפוס הרים או סקי, הוא מסוכן ועלול לגרום פציעות ותאונות קיצוניות ולכן כשמטרת הטיול שלנו היא ספורט אתגרי ישנו יותר סיכוי להתרחשות שלהן. במקרים כאלה נדאג לכסות טיול ספורט אתגרי.

 

ביטוח הריון

הריון הוא אירוע משמח ובהחלט עד חודשים מסוימים גם ניתן לטייל בחו"ל. אבל, לצערנו עלולים להתרחש מצבים שבהם האם לעתיד תחוש ברע ותצטרך סיוע. טיפולים בתחום ההיריון הם מיוחדים ואפילו יקרים ולכן לא נרצה להסתמך על המחירים בחו"ל ונדאג לביטוח מותאם להריון.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל היא פוליסה חשובה שיש לעשות אבל לא תמיד נצטרך לשלם על הביטוחים הגדולים והיקרים. נדע להתאים את ביטוח הנסיעות שלנו ביחס למטרת הטיול, למשל אם זה טיול רגיל או טיול סקי. כמו כן, אם יש לנו מצבים רפואיים מיוחדים כמו הריון, יש לבטח את עצמנו גם במקרה זה.

ביטוחי נסיעות