אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם כדאי להיות סוכן ביטוח?

 בוודאי רבים מכם, שנמצאים בשלב של בחירת נתיב קריירה, או של הסבת מקצוע, שואלים את עצמכם – האם כדאי להיות סוכן ביטוח? ועל כך נשיב, בוודאי שכן. סוכן ביטוח משמש בתור המקשר הסופי בין המשקיעים האינדיבידואליים ובין חברות הביטוח, בתור נציג של המבטח. בתור סוכני ביטוח יהיה באפשרותכם ליהנות מהמון בונוסים. בונוסים בהיבט האישי, בהיבט הכספי, כמו גם בהיבט החברתי.

OS_Orin-Shpalter_logoShakuf_black (1)

האם כדאי להיות סוכן ביטוח וליהנות מניהול זמנים גמיש?

מרבית מקומות העבודה ידרשו מכם להגיע למשרד כבר בשעה תשע בבוקר, ולהמשיך לעבוד במשך שמונה עד עשר שעות ברציפות. אבל כשתהיו סוכני ביטוח, כל הקערה תתהפך על פיה. בתור סוכני ביטוח תוכלו ליהנות מניהול זמנים גמיש. באשר לשאלה רבת החשיבות – האם כדאי להיות סוכן ביטוח? נענה תשובה חיובית, משום שבתור סוכני ביטוח יש באפשרותכם לבצע את הבחירה לעבוד לפי השעות הפנויות שלכם.

בנוסף לכך, תוכלו לבנות מקום עבודה בבית או מחוצה לו. במידה ויש לכם ילדים קטנים, כי אז הדרך לעבוד בתור עצמאיים כסוכני ביטוח תגדיל את שיעור ההכנסה של משק הבית שלכם, ותפנה לכם זמן לטפל בילדכם. אף בני אדם שפרשו לגמלאות יכולים לפתוח בקריירה חדשה, ולייצר זרם הכנסה נוסף בתור סוכני ביטוח.

מה גם שהם ייהנו מסיוע לאחרים בהבנה איזה תכנית ביטוח הכי כדאית לרכוש בשבילם. אינכם חייבים להתעסק בתחום במתכונת של משרה מלאה, ישנה גם אופציה של משרה חלקית, במידה וכבר יש לכם מקום עבודה קבוע. רק אתם תקבעו את המקום והזמנים שבהם אתם מעוניינים לעבוד בתור סוכני ביטוח. רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח?

 

האם כדאי להיות סוכן ביטוח ומה נדרש לשם כך?

בעוד בעידן המודרני כל תחום תעסוקה מחייב אתכם להתהדר לפחות בתואר ראשון, ההפיכה לסוכני ביטוח היא הרבה יותר קלה והגיונית. ואם נבחן לעומק את השאלה – האם כדאי להיות סוכן ביטוח? אי אפשר להתעלם מהעובדה, כי אתם צריכים להיות בעלי תעודה של שתיים עשרה שנות לימוד. על מנת להרחיב את המקצועיות שלכם.

כמו גם, את ההבנה שלכם בתחום הביטוח, טוב תעשו באם הירשמו לקורס סוכן ביטוח למכללת אורין שפלטר. בקורס שלנו תחדדו את האהבה שלכם לריגוש שמגיע בעקבות מכירה של חבילת ביטוחים, את הריגוש שמלווה את ציד הלקוחות. כמו כן, תלמדו את כל רזי תחום הביטוח, מה שיעשה אתכם לסוכני ביטוח הרבה יותר מוצלחים.

אורין שפלטר

האם כדאי להיות סוכן ביטוח ולהיפרד מכל הניירת נוכח העידן הדיגיטלי?

זה מכבר עברו להם הזמנים שבהם סוכני הביטוח נאלצו להיסחב עם שפע של מסמכים וחוברות לפני כל פגישה עם לקוח פוטנציאלי. וזאת עוד סיבה שתומכת בשאלה – האם כדאי להיות סוכן ביטוח? כל החומר הנלווה לפגישה עם לקוח פוטנציאלי נמצא בהישג היד שלכם.

בתור סוכני ביטוח מהעידן המודרני, באפשרותכם רק לסחוב עמכם תיק פשוט ודק, או לחלופין טאבלט. כל זאת על מנת להציג בפני הלקוחות שלכם את תכניות הביטוח שאתם ממליצים להם לבחור בהן.