אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם לבטח את תכולת הבית זה צעד חכם?

בחיים המודרניים כל אדם צובר לעצמו רכוש רב, הבתים שלנו מלאים ברכוש הזה, אבל הם לא תמיד מוגנים בצורה מלאה.

לצערנו, יש גניבות רבות והבית שלכם מהווה רק הגנה חלקית על הרכוש שלכם.

אם יש לכם פריטים יקרים בבית שלכם שאתם מפחדים שיגנבו – הגיע הזמן לעשות ביטוח תכולה.

ביטוח דירה לא כולל בתוכו את התכולה של הבית, לכן במקרה של גניבה הוא לא יחזיר לכם את שווי הכסף של הרכוש הגנוב.

אל תהססו – רכשו עוד היום ביטוח תכולת הבית!

 

איזה אביזרים עלולים להיות יקרים?

בכל בית, גם של אנשים ממעמד סוציואקונומי נמוך, יש פריטים שעולים הרבה כסף. כמו כן, הצירוף של כל הפריטים יחד שווה הרבה כסף – ואם יגנבו הרבה פריטים זה יהיה אבדה כלכלית גדולה. הפריטים היקרים ביותר הם תכשיטים יקרים עם יהלומים, אבל גם אביזרי עיצוב של באטיקו אביזרי אמבטיה עלולים להיות יקרים.

 

למה כדאי לכם לעשות ביטוח תכולה?

אמנם יש אנשים רבים שמתנגדים לביטוח, אבל אין להם סיבות ראציונליות לנהוג כך. אנשים נוטים למרוד בממסד, לכן הם אינם מצודדים בביטוח. או שיש אנשים שאין להם הרבה כסף והם מפחדים מהתשלומים החודשיים לביטוח. עשו לעצמכם טובה ואל תפעלו כך – יכול להיות שלא תצטרכו להשתמש בכסף של חברת הביטוח, ואנו אכן מקווים שכך יהיה, אבל כדאי לכם לשלם בכל חודש סכום סמלי, כדי למנוע נזקים כלכליים אדירים במקרה של גניבת תכולה.

 

איך קובעים את השווי של התכולה?

חברת הביטוח שולחת מטעמה שמאי שמודד את הערך של כל תכולת הבית שלכם. השמאי מוסמך לעשות את זה לכן ניתן לסמוך על המדידות שלו. לפי הערך שהשמאי קבע בוחרים סכום חודשי לתשלום, וסכום שחברת הביטוח תביא לכם במקרה של גניבה. כמובן שפוליסת הביטוח מורכבת יותר מהתיאור לעיל, לכן כדאי לכם לבחון אותה היטב.

 

כמה כסף הביטוח יחזיר לכם?

הביטוח יחזיר לכם את הסכום של החפצים שנגנבו, לפי הסכום שתיארתם לשמאי. אם לדוגמה יש טבעת יקרת ערף שנגנבה, וציינתם את מחירה לשמאי – חברת הביטוח מחויבת להחזיר לכם את המחיר של הטבעת, אלא אם נקבע משהו אחר בתחומי הפוליסה. במקרים בהם אתם מרגישים שנעשה אתכם אי צדק באשר להחזר הכספי שקיבלתם, כדאי שתפנו לעורך דין שמתעסק בתחום.

 

סיכום

הבית שלנו הוא המרחב המוגן ביותר בעולם. שם אנחנו יכולים להיות אנחנו, להרגיש בנוח ולהיות שלווים. לצערנו, גניבות ומקרים דומים מערערים את השלווה הזו, ולכן נוצרו פוליסות הביטוח שעוסקות בתחומים אלה. כדאי לכם לעשות ביטוח תכולת הבית, משום שזה יחסוך לכם משבר נפשי וכלכלי במידה ותהיה גניבה בביתכם. שמרו על עצמכם ועל הרכוש שלכם על ידי רכישה של ביטוח תכולת הבית.

 

 

זוג פלוס ילד