אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם מבנה תעשייתי חייב בביטוח שונה ממבנה רגיל

מבנה תעשייתי, המיועד לצרכי ייצור ותעשייה, מכיל התוכו משאבי אנוש, וכן משאבים יקרים נוספים, בצירוף של מכשור יקר ערך, וכן ציוד מכני העלול להיות מסוכן במקרים מסוימים. 

במבנים תעשייתיים עלולות להתרחש תאונות עבודה שונות בקרב אנשי הצוות והעובדים, מה שעלול לגרום לתביעת נזיקין על פגיעה בגוף. בנוסף, לא מן הנמנע כי עלולים להתרחש גם נזקי טבע שונים כמו שריפות, רעידות אדמה ופיצוץ בלוני גז, מה שעשוי לגרום לפגיעה אנושה בציוד ובמבנה. נזקים אלו עלולים לגרום להפסדים עצומים לבעלי עסקים, עד כדי פשיטת רגל.

קראו על פוליסת הביטוח שתגרום לכם כבעלי עסקים, לישון טוב בלילה.

 

ביטוח מבנה תעשייה מדויק עבורכם

ביטוח תעשייה, חשוב עוד יותר מביטוח מבנה רגיל, משום שבענף התעשייתי, סטטיסטית, ישנם יותר גורמי סיכון. פוליסת ביטוח תעשייתי מהווה הגנה לבעלי עסקים מפני תביעות שונות ונזקים העלולים לפגוע במבנה או בציוד.

חושבים על חיפוש של מבני תעשיה להשכרה או מבני תעשיה למכירה? דבר ראשון, חשוב שתרכשו פוליסת ביטוח למבנה, המותאמת אישית לאופי העסק שלכם לפי: גודל המבנה, הסיכונים האפשריים, מספר העובדים, היקף הייצור התעשייתי וסוג העבודה שלכם.

 

אילו סעיפים כוללת פוליסת ביטוח למבנה תעשייתי?

ביטוח מבנה תעשייתי, כולל בתוכו מגוון של סעיפי הגנה על מרכיבים שונים הקשורים במבנה, ביניהם ניתן למנות מספר עיקריים:

 

ביטוח המבנה והציוד

במסגרת סעיף זה, מכוסים מבנה העסק וכל הציוד בתוכו, הכוללים: ציוד מכני ואלקטרוני וחומרי גלם, וכן, כל ציוד נוסף הנמצא בשטח המבנה, ומטרתו שימוש לטובת הפעילות העסקית. בנוסף, הגנה זו מכסה כל מקרה של נזק טבעי וכוח עליון כגון: גניבה, שריפה פריצה ועוד.

 

ביטוח הסחורה

הסחורה שלכם שווה הון, את זה אנו לא צריכים לספר לכם, במידה ושלחתם סחורה ליעדה, תרצו לקבל את שוויה גם אם מסיבה כלשהי היא נשחתה או אבדה. ביטוח סחורה מעניק לכם סיכוי כספי בכל מקרה בו אתם שלחתם את הסחורה ללקוח, אולם הוא לא קיבל אותה.

 

ביטוח עובדים וביטוח צד ג’

סעיף ביטוחי זה מאפשר את הגנתכם בכל מקרה של פגיעה בעובדי העסק, בצד ג' או ברכוש של צד ג'. סעיף זה מהווה כיסוי למקרה של גניבה או מעילת אחד מהעובדים.

 

ביטוח חבות

ביטוח זה מגן עליכם מפני תביעות נזיקין של לקוחות לגבי נזקים שאירעו עקב שימוש בסחורה אותה שיווקתם.

 

ביטוח מבנה תעשייתי – כך תשמרו על יציבות העסק שלכם

ביטוח תעשייתי מאפשר המשך התפתחות כלכלית, גם לאחר אירוע ביטוחי. סעיפי הביטוח השונים נועדו כדי לכסות אתכם בכל מקרה של נזק תוך או חוץ עסקי. תוכלו לבחור את הפוליסה המתאימה לכם לפי מאפייני העסק שלכם, ולמנוע נפילה של העסק במקרה של טלטלה ביטוחית.

בניין מוגן